Diskaun 30% & Jadual Perjalanan 2012 PLUS

15.8.12



Lagi 4 hari ajer lagi kita bakal menyambut Hari Raya Aidilfitri...
mesti ramai yang excited kan nak balik kampung.. 
Saya pun sama... tahun ni saya akan pulang beraya di Perak..(cam ler ada kpg lain..hikhik)
So, sempena Syawal ni, mesti jalanraya pun akan crowded jugak.. 
Maklum ler, semua nak balik kampung...
Oleh itu, pihak PLUS dah keluarkan Jadual Perjalanan untuk memudahkan pengguna2 lebuhraya supaya tak ler jem sangat (iye ke?? harap2 x jem ler..)
Selain tu, pihak PLUS pun ada bagi 30% diskaun...wow, banyak tu...
Tapi terhad pada 15, 16, 22, 23 & 31 Ogos untuk pengguna yang membayar tol menggunakan sistem elektronik sahaja...
Nampaknya saya tak dapat la diskaun coz saya balik 18hb...huhu


Berikut adalah Jadual Perjalanan 2012 yang dikeluarkan oleh pihak PLUS

You Might Also Like

0 ♥ Surat Cinta ♥

Hubungi Penulis

Name

Email *

Message *

PRchecker.info
free web site traffic and promotion

Subscribe