Busy..busy..Busy..

30.10.12



Hola semua,
Amacam raya haji?
Best tak?
Banyak ke dapat daging korban?
Saya tengok ramai yg dah post suasana di hari raya
Tapi saya lum post pun..huhu
Hajat kat hati nak jugak share ngan semua..
Tapi apakan daya, busy ajer..

Masa hari raya busy kat dapur.. 
Lepas hari raya, busy kat atas jalan pulak (jem)
Bayangkan perjalanan yg sepatutnya 3 jam jadik 7 jam...
isk3x...x patut x patut..

Hari Isnin pulak dah start keja..
Dapat plak tugasan baru, jaga site...
waaaaaaa...
Abis la rentung muka ku yang comel lote ni..
Jangan harga hantaran pun turun udah ler..huhu
 Bila balik keja, badan dah letih, trus melepet je ataih katil..huhu

Harap2 malam ni dapat la share suasana hari raya bee..
Kalu tak, rugi ler berposing2 masa pagi raya tu..
hehe... tunggu ye..



You Might Also Like

12 ♥ Surat Cinta ♥

  1. hiikkkkkk busynye...
    coklat pula tetiba blog nii

    ReplyDelete
  2. @Jue Jaynee haah jue, busy...tp kalu yg simple post boleh la.. nak blogflying susah sket...#saje je tukar warna..

    ReplyDelete
  3. biasalah kita & kesibukan saling berkait rapat kan

    ReplyDelete
  4. @Kesuma Angsana betul tu...lgpun skarang masa sgt cepat berlalu...kadang2 rasa tak sempat nak wat sesuatu

    ReplyDelete
  5. Haa..cepat2 post entry raya..! =D

    ReplyDelete
  6. haha tkpe din blog flying kt sini hehe suasana hari raya haji ye hehe

    ReplyDelete
  7. wahh tak sabar nk tgk posing raye :D

    ReplyDelete
  8. tik tok tik tok

    *menunggu posing raya itu dipublish

    wakakaka

    ReplyDelete
  9. @D i n thanks...wah, din pun dah pandai terbang ye...entri raya?? tunggu ye

    ReplyDelete

Hubungi Penulis

Name

Email *

Message *

PRchecker.info
free web site traffic and promotion

Subscribe