Percutian Adhoc : Cameron Highlands

8.10.12

Hola semua,
'Monday Blues' datang lagi..
huhu..
Tak kisah la...
Sy bukan nak citer pasal hari Isnin tapi 
nak citer pasal percutian adhoc semalam
Hehe..

Semalam sy & family kakak sy pergi ke Cameron Highlands
yeayy coz sy x pernah ke sana..
sadis kan..huhu
 Ni semua idea abg ipar sy la disebabkan kitorg gerak awal ke KL, 
so dia pun turn ke Simpang Pulai & trus naik atas..

Hotel Equatorial Cameron Highlands

Dalam perjalanan tu mmg pening la..
jalan mcm ular kena palu...huhu
tapi bila dah nampak hotel equatorial, lega sket coz abg ipar kata dah nak sampai
yeayy..

Tak mau citer byk...
layan gambar ye
 Destinasi 1 : Isi perut dulu kat food court selepas hotel Equatorial

Destinasi 2 : Shopping kat Pasar berhampiran Kea Farm 
 

Destinasi 3 : Cactus Point

 

Destinasi 4 : Strawberry Farm

Destinasi 5 : Bharat Tea Plantation

 

 
Destinasi 6 : Boh Tea Plantation

  


 

 Tak sangka dalam masa sehari ajer boleh pegi ke Cameron Highlands
Tapi xde la explore semua tempat..
But tetap puas hati..
Dalam perjalanan balik, sekali lagi pening kepala.
Anak buah sampai 2 kali muntah..huhu
Tepat pukul 9.30pm..kami pun sampai rumah..
(^_^)

You Might Also Like

0 ♥ Surat Cinta ♥

Hubungi Penulis

Name

Email *

Message *

PRchecker.info
free web site traffic and promotion

Subscribe