Selamat Hari Raya Aidiladha..

26.10.12

 Rendang dah siap, nasi impit dah tersedia..

Turut dihidang bersama air soya..

Selamat Hari Raya Aidiladha kepada semua..

Jemput datang ke rumah saya..
 
 
 
              


p/s : menu esok --> nasi impit, rendang ayam, rendang kerang & kuih-muih.
apa plak menu korang??

Jemput la datang ke rumah saya di Ayer Tawar, Perak

You Might Also Like

19 ♥ Surat Cinta ♥

  1. Selamat Eid Adha! Nk dtg rumah dia tapi jauh berbatu batu kot? Dari sabahan hehe :')

    ReplyDelete
  2. hehe..selamat hari raya..saya masak ketupat, rendang ayam, ada kuih sikit2..jemputlah datang rumah. ^__^

    ReplyDelete
  3. @Irna ahmad fuhh..jauuh tu... anyway, Selamat Hari Raya Aidiladha.. :)

    ReplyDelete
  4. @Nurul Aini rumah kat mana?? mm.. saya pun lupa tulis rumah kat mana..hihi. Selamat Hari Raya Aidiladha.. :)

    ReplyDelete
  5. din layan lemang je haha slamata hari raya dikbi :)

    ReplyDelete
  6. @D i n lemang je??.. kitorg layan jugak tp lemang beli jer..

    ReplyDelete
  7. jauh plak..hehe

    selamat hari raya aidiladha bee :)

    ReplyDelete
  8. saya dari SEGMEN: Jom tingkatkan follower sampai lebam. Ok,tau benda dah lama.
    1st-TQ sebab follow.
    2nd-Sorry lambat sebab takde internet connection.Ahakssss. PEACE
    3rd-Follow anda balik ^^

    ReplyDelete
  9. slamat hari rya haji jugak bee! ^^

    ReplyDelete
  10. slamat hari rya haji jugak bee! ^^

    ReplyDelete
  11. tak lambat lagi kot nak wish selamat hari raya.. :)

    ReplyDelete
  12. @puteri kasih takpe...wish pun dah cukup. Selamat Hari Raya Aidiladha juga buat Puteri

    ReplyDelete
  13. @safiah sokher Thanks, takpe lambat. asalkan sudi singgah sini

    ReplyDelete
  14. @Miss Purple tak lambat la.. selamat hari raya haji juga

    ReplyDelete

Hubungi Penulis

Name

Email *

Message *

PRchecker.info
free web site traffic and promotion

Subscribe