Kuasa Wanita Di Gaza

21.11.12


Tangan yg menghayun buaian akan mengoncang dunia. 
ALLAHUAKHBAR. 


#Pray For Gaza


Sumber : Facebook


You Might Also Like

19 ♥ Surat Cinta ♥

  1. sama2 berjuang membebaskan negara mereka :)

    ReplyDelete
  2. @D i n ye la. kalu sy lum tentu mampu nak pegang senapang tu

    ReplyDelete
  3. disebalik kelembutan tetap kukuh semangat perjuangan :)

    ReplyDelete
  4. @puteri kasih semangat tu la yg masih belum dicapai kebanyakkan wanita kat sini...huhu

    ReplyDelete
  5. SEMOGA MEREKA KUAT MENGHADAPI HIDUP DLM PEPERANGAN NI

    ReplyDelete
  6. mereka berani berjuang. semoga Allah melindungi mereka. amin :)

    ReplyDelete
  7. semoga perjungan mereka tak sia2 :)

    ReplyDelete
  8. betul kak..sedih tengok wanita dan kanak-kanak yang banyak terkorban. Kejam sungguh zionis. Semoga doa kita sampai untuk mereka.

    ReplyDelete
  9. semangat juang utk mpertahankan diri,agma dan negara tu perlu ada..!
    yup!

    ReplyDelete
  10. @Cik Yaya ye...dalam keadaan mcm diorg mmg dah terpaksa coz tiada pilihan melainkan mempertahankan diri

    ReplyDelete

Hubungi Penulis

Name

Email *

Message *

PRchecker.info
free web site traffic and promotion

Subscribe