Maharaja Lawak Mega 2012 - MINGGU PERTAMA

19.11.12

Hola semua,
Jumaat lepas pada tanggal 16 November bermula lah
battle untuk Maharaja Lawak Mega 2012
Sape tengok?? Angkat tangan (^ _^)/..

Minggu Pertama ni dapat kita saksikan
pengumuman juri2 tetap untuk kali ni..

juri pertama.. Wulan dari Indonesia
juri kedua..Awie dari Malaysia
juri ketiga.. LisaSurihani dari Malaysia
Juri terakhir.. Najip Ali dari Singapura

Sebanyak 11 kumpulan telah mempersembahkan lawak masing2..
tapi nampaknya minggu pertama ni masing2 masih belum menunjukkan taring..
agaknya baru nak panas enjin kot...

Jom tengok hasil undian minggu pertama ni


3 peserta yang mendapat undian tertinggi minggu ini.. JOZAN, BOBOI dan JAMBU
3 peserta undian terendah untuk minggu pertama.. R2, Da Di Du dan PIMAI

Apa2 pun..GO GO JOZAN!!

p/s : 
#MaharajaLawakMega2012 - Jom sertailah peraduan Mega Tweet Race! Inilah peluang anda untuk paparkan potensi anda sebagai pelawak dan juga memenangi hadiah-hadiah menarik seperti Ipod, kamera, ticket eksklusif dan macam-macam lagi!
Klik SINI untuk hidupkan enjin Twitter anda






You Might Also Like

8 ♥ Surat Cinta ♥

  1. hahaha JOZAN lawak gile haha :D

    ReplyDelete
  2. @D i n yup..jozan dah terserlah kelawakkannya ...harap next week lebih lawak sampai terguling2...kiki

    ReplyDelete
  3. @puteri kasih haah...baru minggu 1st... tp kalu ikutkan kebanyakkan peserta musim 1..ye tak?

    ReplyDelete
  4. suka JOZAN..tp skrng da kurng mint tgok lawak cmni la..heeee

    ReplyDelete
  5. KALAU SEPAH MASUK CONFEM BEST..^_^

    ReplyDelete
  6. @Cik Yaya ye ke... tp kalu group Balas lg x suka...

    ReplyDelete
  7. @Bui Junaidi saingan lg hebat la kalu sepah masuk..hihi

    ReplyDelete

Hubungi Penulis

Name

Email *

Message *

PRchecker.info
free web site traffic and promotion

Subscribe