Ubat Sakit Tekak

23.11.12

Hola semua,
rasanya semua org kenal kan buah ni

Ni buah dari pokok kat kampung tau...

Hihi... sajer je kan pagi2 post gambar ni..
Skang ni musim rambutan
buah yang mmg sedap dimakan
tapi kalu berlebihan memudaratkan
especially utk org yg ada asma..
Kalu tak pun mesti dapat batuk2

Tapi, kenapa tajuk kat atas tu kata ubat sakit tekak?
Jawapannya, sama cam ubat nyamuk...
Adakah ubat nyamuk tu utk menyihatkan nyamuk??
tak kan...hihi

Isk.. apa yang i melalut pagi2 ni..
layan je la
hehehehe






You Might Also Like

13 ♥ Surat Cinta ♥

  1. heheheh rambutan sedap...:D mintak sikit hehe

    ReplyDelete
  2. dah lama tak makan rambutan. kalau dapat ni memang habis lah. hehe

    ReplyDelete
  3. yang kuning ni la owg panggil rmbutan gading kan ?? em , CP suke yang nih , tak suke yang merah ,

    ubat nyamuk ?? hahaha , betul la , tak pasan lak :P

    ReplyDelete
  4. yang kuning ni la owg panggil rmbutan gading kan ?? em , CP suke yang nih , tak suke yang merah ,

    ubat nyamuk ?? hahaha , betul la , tak pasan lak :P

    ReplyDelete
  5. @D i n meh la datg umah kat kpg...kat simpang beruas..

    ReplyDelete
  6. @miszfazierra isk, kalu abis sebakul ni gerenti sakit tekak..hihi

    ReplyDelete
  7. @cweet pinky akk suka dua2...janji isinya lekang..#betulkan pasal ubat nyamuk tu

    ReplyDelete
  8. musim buah da skrg nie , hehehhe

    ReplyDelete
  9. @Nur farahiza ye la..kat tepi jln pun dah byk org jual buah

    ReplyDelete
  10. mungkin kena minum air masak yg diletakkan dalam kulit dia utk elakkan sakit tekak....ala2 mcm letak air dalam pangsa durian...hahah

    ReplyDelete
  11. @Hatimi Tahirruddin muat ke kulit rambutan tu letak air??...hehehe

    ReplyDelete

Hubungi Penulis

Name

Email *

Message *

PRchecker.info
free web site traffic and promotion

Subscribe