Zon Jiwang Bee...Layannn

1.11.12

Hola semua..
Hari hujan, mata mengantuk..
Best jugak layan lagu2 jiwang ni..
Jumpa plak video klip yang  menusuk kalbu
Ost Adam & Hawa pulak tu..
memang layan la..
Khas untuk peminat Adam & Hawa,
Yang tak minat pun boleh layan jugak
Credit to mabelialong utk video klip yang sgt ohsem ni..







You Might Also Like

18 ♥ Surat Cinta ♥

  1. ramai betul skrg org layan citer ni hehe din tk pnah g tgk :)

    ReplyDelete
  2. cite adam & hawa? oh, xtgk lgi..tp suka dgn nadiya tu..comel :)

    ReplyDelete
  3. Time hujan2 ni layan jiwang best jugak bee..! >_<

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. @Mimie Najib tgk la... suka tgk cara am ngorat ain..hihi

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. @MarliaMarble haah..nak wat keja dah malas..so, layan lagu je la

    ReplyDelete
  8. puteri layan citer ni on9 je..seminggu sekali layan 4 episod berturut turut..hehe

    ReplyDelete
  9. @puteri kasih sama la kita.. kumpul 4 episod, post kat cni utk tgk.. lagi puas hati. kat tv sekejap sgt...

    ReplyDelete
  10. mood jiwang waktu2 sejuk mcm skrg memang awesome laa... ^^

    ReplyDelete
  11. @Ayie Abas mmg pun... nak tgk tv pun x leh hujan2 ni, so layan lagu je la...

    ReplyDelete
  12. KAK BUI X PERNAH MISS DRAMA NI..HUBBY PUN LAYAN SEKALI..BESTTTT

    ReplyDelete
  13. baru tgk episod 4 - tercicir train

    ReplyDelete
  14. @Delimasari tak pe... leh tgk online.. sy pun lg suka tgk online.

    ReplyDelete

Hubungi Penulis

Name

Email *

Message *

PRchecker.info
free web site traffic and promotion

Subscribe