Entri Pada 12 December 2012

12.12.12

Hola semua


Cantikkan nombor tu
Ini adalah tarikh yang istimewa (kerana nombor yg sama, tiada maksud lain ye)
 Dan saya amat bersyukur kerana dapat merasa melalui detik ini
Bayangkan lepas ni dah tak boleh jumpa dah nombor sama macam ni
betul tak??

Dengar nya ramai yang akan kahwin pada tarikh ni
Untung la..huhu
So, disebabkan saya tak sempat nak kahwin pada tarikh ni,
Cukup la dengan entri ni sebagai tanda saya pernah melaluinya

 Korang pulak macam mana??
Ada ke yang kahwin esok??
Tapi cam pelik pulak kan kahwin hari Rabu..
hihi

Apa2 pun, semoga esok hari yang ceria buat korang semua

~~peace~~





 




You Might Also Like

14 ♥ Surat Cinta ♥

  1. wahhh 12.12.12 lepas ni x dpt dah hehe sebb masuk 2013

    ReplyDelete
  2. @D i n betul tu...tu sbb sy wat entri ni pada 12/12/12 jam 12:12am

    ReplyDelete
  3. Memang cantik no tu...12.12.12...
    Ada sorang member bernikah hari ni..
    Happy working bee :)

    ReplyDelete
  4. hhiikk cambest je tau..jue belum buat lagi entry untk hari ni

    ReplyDelete
  5. @Jue Jaynee untuk kenangan la.. bukan senang nak dapat entri camni dah...hihi

    ReplyDelete
  6. Hehe..saya dah kawin dah, so tak dapatla nak kawin lagik pada tarikh ni...sorry bi saya slow sikit...adeh...busy gilak

    ReplyDelete
  7. mmg cantik harini kan, xkan boleh berundur lg

    ReplyDelete
  8. nak buat jgk la entry nih , hehehe ~

    ReplyDelete
  9. @Crack hihi...sensitif tu. nanti org umah dengar..hihi

    ReplyDelete

Hubungi Penulis

Name

Email *

Message *

PRchecker.info
free web site traffic and promotion

Subscribe