Piala Suzuki AFF 2012 : Thailand Menewaskan Malaysia 2-0

14.12.12

Hola semua,



Perlawanan separuh akhir kedua Piala Suzuki AFF 2012 berakhir dengan 

Thailand menewaskan Malaysia 2-0
Dengan ini, Thailand telah melayakkan diri ke

Final Piala Suzuki AFF 2012dengan agregat 3-1

Perlawanan kali ini juga dilanda kontroversi 
di mana dikatakan pengadil berat sebelah dan 
melayangkan kad merah kepada pemain Fadhli Shas.
Sedangkan Fadhli Shas hanya menegur pemain Thailand yang menyikunya.
 Ini menyebabkan ramai peminat Harimau Malaya berang dengan tindakan pengadil tersebut.

Namun hakikatnya dari apa yang saya nampak,
terdapat juga kelemahan dari segi corak permainan Harimau Malaya
Tak tahu di mana silapnya
Banyak kali bola terlepas ke pihak lawan dan Harimau Malaya kurang 
membuat serangan sebaliknya hanya bertahan sahaja.

Apa-apa pun,  kekalahan harus diterima
dan untuk Harimau Malaya, jangan berputus asa
Masih banyak perlawanan yang perlu dihadapi
dan teruskan usaha anda.


p/s : agaknya ni sebab pengadil tak puas hati kat pemain Harimau Malaya kot...
jangan marah ye bang...hihi






You Might Also Like

4 ♥ Surat Cinta ♥

  1. Nampak sgt tak adilnya.. Xde cover2 lgsg dh.. Rasuah ke ape ni..

    ReplyDelete
  2. @Wan Afzan betul tu...masa pemain m'sia kena tolak, dia pejam mata jer tp kalau thailand yg kena laju jer layangkan kad kuning

    ReplyDelete
  3. dugaan la tuh , CP tak tgk tapi agk ikut perkembgn jgk la ....

    ReplyDelete

Hubungi Penulis

Name

Email *

Message *

PRchecker.info
free web site traffic and promotion

Subscribe