Maharaja Lawak Mega 2012 Minggu Akhir

19.1.13

Hola semua,

Adoi, sedih nya rasa hati tak dapat tengok  
Maharaja Lawak Mega 2012 Minggu Akhir
malam tadi...
Semua ni gara-gara tv aku yg tak siap2 repair lagi...huhu
Pastu ingat nak tengok live streaming
mmm hampesss jugak, line tenet sgt slow
asyik loading x sudah2... untung la sape yg pakai unifi....

Last2, daripada sakit hati layan tenet baik tido
boleh jugak jumpa buah hati dalam mimpi..
hihihi

Pagi ni, bila bukak FB, baru tau keputusan penuh
Walaupun lambat tau, x pe la...
yang penting Jozan Menang hokey...

Berikut senarai pemenang

Photo: Tahniah kepada semua finalis #MaharajaLawakMega 2012. Terima kasih kepada semua penonton dan peminat Maharaja Lawak Mega 2012 yang mengikuti kami dari minggu pertama hingga minggu akhir. Terima kasih yang tidak terhingga juga kepada warga Johor Bahru yang memeriahkan Maharaja Lawak Mega 2012 Akhir malam ini! JB! Peace Yaw!
sumber : facebook.com/MaharajaLawak


Juara - Jozan
 membawa pulang hadiah wang tunai bernilai RM500,000 dan trofi sumbangan Astro.
Naib Juara - Jambu
membawa pulang hadiah wang tunai bernilai RM250,000 dan trofi sumbangan Astro.
Tempat ketiga - Shiro
membawa pulang hadiah wang tunai bernilai RM150,000 dan trofi sumbangan Astro.
Tempat keempat - Boboi
 membawa pulang hadiah wang tunai bernilai RM50,000 dan trofi sumbangan Astro.
Tempat kelima - Saywho
 membawa pulang hadiah wang tunai bernilai RM15,000 beserta trofi sumbangan Astro




Tahniah kepada semua finalis #Maharaja Lawak Mega 2012



You Might Also Like

8 ♥ Surat Cinta ♥

  1. dah agak dh jozan menang..tp tak sangka lak jambu dpt #2..rasanya shiro lg berhak kot

    ReplyDelete
  2. puteri pun tak dapat tengok semalam..sedih.hukk

    ReplyDelete
  3. @kopi pasta yeay jozan menang... suka jugak shiro tp yela kan jambu ramai peminat

    ReplyDelete
  4. @puteri kasih sy pun... tgk balik kat youtube je...huhu

    ReplyDelete
  5. kak bee, xmo sedih2 ye..sy ni hrap tgk kt youtube je ha..haha..

    *sengat kak bee..hihi

    ReplyDelete

Hubungi Penulis

Name

Email *

Message *

PRchecker.info
free web site traffic and promotion

Subscribe