Monday Blues : Aizat - Terukir Di Bintang

by - 7.1.13

Hola semua
Pagi ni mcm biasa la
Mood Monday Blues
Dah la pagi ni gerak gi kerja dari Sri Gombak
Jauh kot, jem lagi...huhu
(biasa gi keja 5 minit jer)

So, nak release tension,
(mcm la tension sgt kan..hihi)
jom layan video 
Aizat - Terukir Di Bintang (AJL 27)


Mug Merah... nak beli gak la

Sumber gambar : Carigold







Tahniah Aizat, Yuna & The Pahlawan coz berjaya menjadi Juara AJL 27

p/s : macam mana mood korang hari ni ??




You May Also Like

8 ♥ Surat Cinta ♥

  1. dia punya extended outro tu yg best sebenarnya...aizat siap termenung....

    ReplyDelete
  2. dikbi...salam kenal...sorry baru berkesempatan jenguk2 sini... btw follow dikbi juga... ^_^

    ReplyDelete
  3. Menggoda sungguh incik misai kat atas tu kan.. Kita dh jatuh cinta la awak :) hehehemm tahniah aizat + yuna

    ReplyDelete
  4. @baby comel hahaha... ok la tu..aizat still single. tp kita ni jatuh cinta kat laki org, bapak budak plak tu...oh abg AA...huhu

    ReplyDelete