Monday Blues : Aizat - Terukir Di Bintang

7.1.13

Hola semua
Pagi ni mcm biasa la
Mood Monday Blues
Dah la pagi ni gerak gi kerja dari Sri Gombak
Jauh kot, jem lagi...huhu
(biasa gi keja 5 minit jer)

So, nak release tension,
(mcm la tension sgt kan..hihi)
jom layan video 
Aizat - Terukir Di Bintang (AJL 27)


Mug Merah... nak beli gak la

Sumber gambar : Carigold







Tahniah Aizat, Yuna & The Pahlawan coz berjaya menjadi Juara AJL 27

p/s : macam mana mood korang hari ni ??




You Might Also Like

8 ♥ Surat Cinta ♥

  1. dia punya extended outro tu yg best sebenarnya...aizat siap termenung....

    ReplyDelete
  2. dikbi...salam kenal...sorry baru berkesempatan jenguk2 sini... btw follow dikbi juga... ^_^

    ReplyDelete
  3. Menggoda sungguh incik misai kat atas tu kan.. Kita dh jatuh cinta la awak :) hehehemm tahniah aizat + yuna

    ReplyDelete
  4. @baby comel hahaha... ok la tu..aizat still single. tp kita ni jatuh cinta kat laki org, bapak budak plak tu...oh abg AA...huhu

    ReplyDelete

Hubungi Penulis

Name

Email *

Message *

PRchecker.info
free web site traffic and promotion

Subscribe