Silence Day Of Wednesday # 5

16.1.13

Hola semua,

Sumber : Koleksi Ayat Cinta

p/s : Silence Day of Wednesday - Di jenamakan semula oleh : www.silenceblogz.com


You Might Also Like

20 ♥ Surat Cinta ♥

  1. Betul..saya sokong 110%..hehe. ^__^

    ReplyDelete
  2. amboi bab2 nak pasangan ideal bukan main ayat2 diorg ek...hehe...ni mesti ayat2 yg masih remaja belia ni...

    bila dah masuk 30++ nanti dan kalau masih belum bertemu jodoh...lain dah nanti ayat nye tu...

    ReplyDelete
  3. @Hatimi Tahirruddin xde maknanyer lain... suami tetap kena jadi imam...hehehe

    ReplyDelete
  4. sangat-sangat benar kak.. :)

    *singgah dan sengat2 yang ada semua disini..hehehe

    ReplyDelete
  5. @Mimie Najib InsyaAllah, harap dapat yg mampu jadi imam..

    ReplyDelete
  6. salam dikbi :)

    jadi imam x der masalah...tapi solat kat masjid kan lagi byk pahalanya...:D

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum :) Saya dah join :)

    Done follow:) Follow back k ;)

    Jom join Segmen yang gempak nih!


    http://fiqzmilkshake.blogspot.com/2013/01/1st-giveaway-by-puterikasihcom.html

    ReplyDelete
  8. @Ayie Abas Alhamdulillah, itu lah yg sebaik2nya. cuma, kata2 di tujukan untuk konteks dlm keluarga, lepas tu barulah boleh untuk menjadi imam utk satu kelompok yg besar

    ReplyDelete
  9. tak pandai takpe asalkan hari2 belajar masak..

    ReplyDelete
  10. sokong sangat-2 kak ! mcm terasa pulak sebab diri ini tak reti memasak . tskk tskkk

    ReplyDelete
  11. tak kisah dikbee... kita mkn kat kedai je lah.. ekeke

    ReplyDelete
  12. @SCG Owner AnirahAzuri yup, semua benda kalau x pandai kena belajar kan... lama2 pandai la...

    ReplyDelete
  13. @sabella mohamad xpe, mulakan dgn yg simple dulu... lama2 pandai la...kan

    ReplyDelete
  14. @potia casadelarossa sanggup ke hari2 makan kat kedai?? baik bukak kedai mkn sendiri...hihihihi

    ReplyDelete

Hubungi Penulis

Name

Email *

Message *

PRchecker.info
free web site traffic and promotion

Subscribe