Silence Day Of Wednesday # 7

30.1.13

Hola semua,

My mood for today...watchaaaaa.... :(


p/s : Silence Day of Wednesday - Di jenamakan semula oleh : www.silenceblogz.com


You Might Also Like

26 ♥ Surat Cinta ♥

  1. kuatnye dak neh.. tolong ajarrrrr...

    ReplyDelete
  2. dia kangkang tu..

    dia nak berak ke hape?

    P/s : pemikiran luar kotak :P

    ReplyDelete
  3. alahai..adik kenapa marah tu? kak bee wat hal eh? :P hehe

    ReplyDelete
  4. anak sapa la tu....? sabar byk2 jgn marah ye dikbee...hihi

    ReplyDelete
  5. hahahaha , ape yang wachaa tuh ? marah ker ... xcited , hehehe ~

    ReplyDelete
  6. holla, kemain lu dikbee berwatchaa wacha ni =) baik2, kang terkoyak suar tu. ehh? hehehe

    ReplyDelete
  7. wow..hebatnya adik. kenapa kak? sabar ye.

    ReplyDelete
  8. @Lina Hamiedah haha...nak ke?? nanti akk ajarkan eh. tp dgn syarat, akk nak tau ko nak buat kat sape...

    ReplyDelete
  9. @afzalsukasuki hamboi...kemain yek. org tengah geram dia main2 plak...hahahahaa

    ReplyDelete
  10. @puteri kasih mana ada. kak bee ni baek tau...hihi

    ReplyDelete
  11. @Hatimi Tahirruddin mmg idola la budak ni. tak marah pun tapi mmg ada org dah kena bom dah...mmg hangin satu badan

    ReplyDelete
  12. @cweet pinky marah la CP, akk bengang ngan opismate akk ni

    ReplyDelete
  13. @baby comel eh, koyak ker?? alamak, kena kaberline lor...kikikiki

    ReplyDelete
  14. @Nurul Aini hebat kan. akk nak praktikkan la...

    ReplyDelete
  15. wahh...kuat nya budak ni..hehe:)
    belajar dr mana?? hehe..

    ReplyDelete
  16. tu diaaa punya kuat dia tendang sampai pecah ceremin kreta tu :D

    ReplyDelete
  17. haha.. sabar ya.. eh tp tu mood smlm kan.. ri ni dah oke ke? :)

    ReplyDelete
  18. @D i n kuat kan.... jgn main2 ngan amoi kenit ni

    ReplyDelete
  19. @Warna Warni Kehidupan lepas bg bom berdas2, hari ni ok dah...hihi

    ReplyDelete
  20. @Iffah Afeefah mohon cari port baek nak watcha yek.....

    ReplyDelete

Hubungi Penulis

Name

Email *

Message *

PRchecker.info
free web site traffic and promotion

Subscribe