Silence Day Of Wednesday # 10

27.2.13

Hola semua,

jodoh



p/s : Silence Day of Wednesday - Di jenamakan semula oleh : www.silenceblogz.com


You Might Also Like

16 ♥ Surat Cinta ♥

  1. oh...betullah...sabarlah wahai hatiku juga...hehe

    ReplyDelete
  2. alololo!
    sabo k! ada jodoh adalah!

    ReplyDelete
  3. aku doakan ko akan jumpa gak JODOH ko tu lam tahun ni Dik Bi aminnnnnnnn

    ReplyDelete
  4. Yup, adik doakan akak bertemu dgn dia yg bernama suami. Si dia ada cuma belum sampai di depan mata dan jga di dalam hati. Teruskan berjalan kak, insyaAllah ada.

    ReplyDelete
  5. inshaAllah..ain doakan dikbi cepat temu jodoh,jgn pernah putus hrpn dan slalu doa pada die k.. ;)

    ReplyDelete
  6. bersabarlah wahaii hati. menanti dalam bahagiaa :)

    ReplyDelete
  7. Hidup ni ibarat anak panah..
    kita dah ada sasaran dah..
    Dah ada yg terbaik pada sasaran tu..
    Tp bila ditiup angin..
    anak panah tu tersimpang jauh dari sasarannya..
    Lain yg kita nak, lain yg kita dapat..
    Suka ke tak suka ke..
    Hidup kena berani terima hakikat..
    Pahit ke manis ke..
    hidup mesti diteruskan...

    bersabarlah andai ada jodoh di depan ia pasti milik awk...
    cuma masa, bila, dimana, Hanya Allah yg tahu..

    jgn terlalu menharapkan sesuatu yg tak pasti dalam hidup ni kerana kelak pasti akan mengecewakan..
    bersabarlah... kecerian pasti milik awk...

    ReplyDelete
  8. ok ada tu nanti...insya allah....kalau takde sila call sy tau...:P

    ReplyDelete
  9. KALAU ADA JODOH TAK KEMANA..(MCM LARI TOPIK KER KAN..HAHAHA)

    ReplyDelete
  10. InsyaAllah..pasti ada. Moga Allah kurniakan jodoh yang baik-baik, soleh, dan bahagia hingga ke syurga. ^___^

    ReplyDelete
  11. bersabarlah wahai hati.. andai dia ditetapkan menjadi jodoh kita dan dah tertulis di luh mahfuz.. insha Allah xkn kemana, bahagia menanti kamu wahai akak ku syg...

    ReplyDelete
  12. bersabarlah wahai hati... jodoh itu pasti akan datang...

    ReplyDelete
  13. yang penting kita dikurniakan jodoh yang baik baik..sabarlah wahai hati ^_^

    ReplyDelete
  14. in shaa Allah . bella doakan akak dipertemukan dengan jodoh yg baik ^^

    ReplyDelete
  15. sama la kita ni kak.. :)

    *walaupun dah ada sikit ikatan, masih Allah belum utusan untuk seterusnya..

    ReplyDelete

Hubungi Penulis

Name

Email *

Message *

PRchecker.info
free web site traffic and promotion

Subscribe