Silence Day Of Wednesday # 9

20.2.13

Hola semua,

Silence Day Of Wednesday # 9

p/s : Silence Day of Wednesday - Di jenamakan semula oleh : www.silenceblogz.com




You Might Also Like

16 ♥ Surat Cinta ♥

  1. Betul sangat2..tak boleh nak paksa orang untuk suka dan juga tak benci pada kita.

    ReplyDelete
  2. betul2.. what we can do juz do our best to others.. :)

    ReplyDelete
  3. tak boleh paksa kan.. cuma boleh ikhtiar hehe. selebihnya terpulang lah :)

    ReplyDelete
  4. hehe...kite mmg tak halang org nak suka kat kite....:P

    ReplyDelete
  5. @Hatimi Tahirruddin tp kena perda-pada jugak kan... takut org yg suka kat kita tu jenis psycho...hihi

    ReplyDelete
  6. kita tak boleh nak merungut orang tak suker kiter sedangkan kita pown bukan suker semua orang yang ade kat sekeliling kiter kan ??

    ReplyDelete
  7. owh begitu... kita gak tak leh halang hati kita suka pada seseorg kan??? eh!

    ReplyDelete
  8. Hati org, tu hak mereka. Tak mampiu nk menghalang tak mampu nak memaksa.
    Yg penting kita tau hati kita, siapa yg kita suka

    ReplyDelete
  9. @cweet pinky ye la... tu sbb tiada sebarang paksaan kan...

    ReplyDelete
  10. @potia casadelarossa haah.. kan perasaan suka tu lahir secara semulajadi.. mana boleh halang... :)

    ReplyDelete
  11. @baby comel betul tu, tak kisah la apa org lain nak kata... yg penting utamakan hati kita dulu...

    ReplyDelete

Hubungi Penulis

Name

Email *

Message *

PRchecker.info
free web site traffic and promotion

Subscribe