Anak Kucing Sape Ni??

28.3.13

Hola semua,

Isk Isk Isk...
Macam-macam jenis binatang ada kat dalam opis ni..
Dulu burung, skarang ni anak kucing plak..
Anak kucing sape ni yang terlepas dalam opis??
 
anak kucing

anak kucing

anak kucing

Sebenarnya ada opismate ni dah amik anak kucing ni utk dibela
dia nak bawak balik umah, tu yg tumpangkan kejap kat opis.
Disebabkan kucen ni agak berbau, terpaksa la dia dimandikan... 
kitorg sepakat bagi nama MIKI
Comel tak nama tu???
hihi

anak kucing

anak kucing

Yang kelakarnya, bila tepon opis berbunyi masing2 dah kelam kabut
Mana tak nya, kucen ni asyik mengiau- ngiau jer
adoi, x pasal2 je kena cover especially bila bos tepon
konon2 nya bunyi kucen tu bunyi SMS
keh keh keh






You Might Also Like

10 ♥ Surat Cinta ♥

  1. tahniah!!!! jaga tucin tu leklok yew...

    ReplyDelete
  2. kesian kucing tu... kucing bwa rezeki jga dia elok2.. hihi...

    ReplyDelete
  3. som funny..hehehe..

    comelnya kak kucing tu.. :)

    ReplyDelete
  4. waahhhh !! comelnyer :D

    suker3 ,

    bunyi SMS ?? kreatif2 , hahaha ~

    ReplyDelete
  5. LOL bunyi SMS tu tak menahan....hihi ni kucing ni nak jalan pon masih bertatih ni...mak dia dah lari ke...?

    ReplyDelete
  6. cumeynyaaa kucen nii.. jaga elok2 yea.. =)

    ReplyDelete
  7. alaa.. comelnye miki..
    nsib baik dah ade tuan..

    ReplyDelete

Hubungi Penulis

Name

Email *

Message *

PRchecker.info
free web site traffic and promotion

Subscribe