Masih Ada Yang Sayang

29.4.13

Hola semua,

Walaupun dah lebih 3 minggu aku tak hapdate blog, 
namun rupa-rupanya masih ada yang sayang

Nuffnang

Tak ku sangka, aku masih dapat BE dari Nuffnang..
padahal orang lain aku dengar cam susah je nak dapat BE ni..
mmm... nampak sangat yang jodoh aku ngan dunia blogging ni belum berakhir

Apa-apapun, terima kasih sangat2 pada pihak Nuffnang


p/s : kalau diberi kesempatan, aku akan ceritakan kemana aku menghilang selama ini.
Terima kasih jugak pada semua yang pernah melawat blog ni...









You Might Also Like

13 ♥ Surat Cinta ♥

  1. terima kasih sudi nak berlanja saya <3 hihi

    ReplyDelete
  2. ahakszz..dikbi..klu yg credited tuh camne ek?? tak paham

    ReplyDelete
  3. @fuh.my ada rezeki aku blanjer yek...hehehe

    ReplyDelete
  4. @Farah Waheda Wahid Farah... love u too..sorry sbb lama menghilangkan diri... byk hal sgt...

    ReplyDelete
  5. @Cik Bluewendy Wendy ain, skang dah faham kan...heheeh.. #eh, bila aku explain...ngeh3x

    ReplyDelete
  6. huh xsabar dah ni nak makan bege bakar org belanja ahaks

    ReplyDelete
  7. dia xsayang hana pun.. pilih kasih.huhu :P

    ReplyDelete
  8. rezeki dengan cik NN, katakan..tahniah yerr..

    ReplyDelete
  9. hilang hilang manja eh hahaha kbai

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah.. Rezeki tu kak. Mohon belanja makan sate bota ye kak. Kekekkek

    ReplyDelete
  11. Rezeki rezeki tu kak.. Alhamdulillah..

    ReplyDelete
  12. tahniah kak.. =)
    sy pun dapat sama juga.. :)

    ReplyDelete

Hubungi Penulis

Name

Email *

Message *

PRchecker.info
free web site traffic and promotion

Subscribe