Lukisan Bibir Yang Comel

20.5.13

Hola semua,

Sape nak bibir yang comel ??
Ha, mesti semua orang nak kan..
Selalu kalau nak bibir comel, sapu je lipstik kan..
Tapi yang ni bukan lipstik tau..
Ni adalah lukisan bibir yang comel oleh Paige Thompson

 Jom kita tengok..

artistic_kissable_lips_01

artistic_kissable_lips_02

artistic_kissable_lips_03

artistic_kissable_lips_04

artistic_kissable_lips_05

artistic_kissable_lips_06

artistic_kissable_lips_07

artistic_kissable_lips_08



p/s : korang rasa yang mana satu yang paling comel?? Bagi aku ofkos la yang BEE tu kan...hihi



You Might Also Like

2 ♥ Surat Cinta ♥

  1. dah sah2 ko nak yg BEEs tu kan? hahaha

    ReplyDelete
  2. alamak, bibir kita gatalla kak. hehhehe, yelah... bee tu je yg comel =)

    ReplyDelete

Hubungi Penulis

Name

Email *

Message *

PRchecker.info
free web site traffic and promotion

Subscribe