Kena Ngorat ??

4.7.13

Hola semua,

Rasanya mesti ramai yang teruja kan kalau kena ngorat,
ye la, tetiba je ada orang tegur kita dan kata suka kan kita,
mesti rasa berbunga-bunga je..

Tapi, kena jugak tengok siapa orang tu kan,
jangan main hentam keromo je nak layan,
karang tak pasal-pasal jek sangkut ngan laki orang,
Tu tak pe lagi sebab lelaki ada kuota 4
 (tapi mintak dijauhkan la)

Kalau kena ngorat ngan budak bawah umur camne plak??
Adoi, jangan cam tu ler dik...
buat akak rasa nak pengsan je gelak
 Tau tak beza umur kita berapa???
18 tahun beza tau...
dah la mak adik kawan akak 
(akak ker?? cam layak jadi makcik je....ekeke)


adik buat akak gelak terguling2 tau...ekeke



You Might Also Like

13 ♥ Surat Cinta ♥

  1. hahahha, budak baru di fasa cinta monyet kot... baru nak merasa feeling2 ni...

    mungkin dia tgk dp fb *stalk* nampak muka 'akak' ni sekitar baya2 dia. itu yg nak mengoratnyaa..

    ReplyDelete
  2. Wahhh! Hehehehe.. ;D jgn layan, lagi layan nnt.. dia makin perasan. Hihhihi


    Visit my blog : www.tehaalarh.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. adalah tu yang tengok kat DB buat hati dia berkenan tu...ekekekeke....

    ReplyDelete
  4. ekekeke..dak uh cam nak kene sup kaki jek.. ekekekkee

    ReplyDelete
  5. Hahahaha
    lucu bebenor
    cute btul lh budak tu
    (^_^)

    ReplyDelete
  6. berani betul dia buat confession ea..haha

    ReplyDelete
  7. Dik bee aku pun selalu gak... haiys... :P

    ReplyDelete
  8. Hehehehhe , adik ni memang kemahen laaa.. awwww ,

    ReplyDelete
  9. ecehh wahhh kemain lagi :) jap nak berguling dulu :)

    ReplyDelete
  10. kahkah untongla baby face kan ekekeke

    ReplyDelete

Hubungi Penulis

Name

Email *

Message *

PRchecker.info
free web site traffic and promotion

Subscribe