Kad Raya Dari Insan Terpilih

16.8.13

Hola semua,

Raya tahun ni terharu sangat sebab dapat 
kad raya dari insan terpilih
sob sob sob...
Selalunya tahun-tahun lepas guna e-card then pos kat FB jek
Mudah dan cepat katanya
Jimat pulak tu

Tapi disebabkan tahun ni pihak Pos Malaysia 
menurunkan harga stem untuk kad raya kepada RM0.50,
tradisi kad raya mula menjadi pilihan

kad raya

atas layangan kad raya korang
love uolllsss...

kad raya

Nantikan layangan kad balasan dari aku yek
Rasanya ada yang dah sampai kan
Tapi yang belum sampai tu harap sabaq menanti yek..


p/s : sesape yang nak hantaq kad raya, sila pm yek. sempat lagi ni...hihi




You Might Also Like

6 ♥ Surat Cinta ♥

  1. dah terima dgn selamatnya cuma blm gantung jer lol.. ^_^ thanks cantik kad raya ko ... tpi sayang aku x dpat nak baca akibat kerabunan tahap cipan... kbai ^_^

    ReplyDelete
  2. best kan dapat kad raya.boleh buat display.hihi

    ReplyDelete
  3. mentabah yana tggu kad raya layang dr akk..hehe =)

    ReplyDelete
  4. syiiokk ar.. ain nye takde smpai2 pon..arrghhh..posmen dengki letewww~

    ReplyDelete
  5. selamat hari raye maaf zahir dan batin.. banyak nye kad raye.. selamat membalas sume kad raye tu ye.. =)

    ReplyDelete

Hubungi Penulis

Name

Email *

Message *

PRchecker.info
free web site traffic and promotion

Subscribe