Hari Keluarga JKR Cawangan Arkitek

17.9.13

Hola semua,

Seronoknya dapat menjoinkan diri masa 
Hari Keluarga JKR Cawangan Arkitek Sabtu lepas
memang best, meriah sangat

Ye la, utk orang yang keja kompeni kecik cam aku ni mana nak merasa semua ni
Dah la kompeni kecik, staf pun ramai yg bujang
camne nak buat hari keluarga...hihi

Hari Keluarga JKR Cawangan Arkitek
Rumah sukan dengan hiasan yang kreatif.. cantik kan

Dah nama pun Cawangan Arkitek, ofkos la memasing kretip2 kan
tengok hiasan khemah rumah sukan masing2..cantik
 
Hari Keluarga JKR Cawangan Arkitek
senamrobik..amboi, gelek lagi...hihi

Acara pagi dimulakan dengan senamrobik...
kemaen semua abg kakak bergelek.. siap lagu dangdut kau
hahaha, aku pun sama gak bergelek... skali skala kuarkan peluh
ha, dah panaskan badan baru la boleh bersukaneka kan
 Jom kita skodeng acara2 yang ada..

Hari Keluarga JKR Cawangan Arkitek
rebut gula2 - eh, ni mak bapak yang lebey ni..ekekeke

Hari Keluarga JKR Cawangan Arkitek
isi air dalam botol

Hari Keluarga JKR Cawangan Arkitek
bomba kampung - ala2 tarik upih gitu

Hari Keluarga JKR Cawangan Arkitek
monorail

Hari Keluarga JKR Cawangan Arkitek
tarik tali

Actually, ada byk lagi acara lain seperti terompah gergasi, 
bawa bola pingpong dalam sudu, tiup belon sampai pecah
memang happening la

Hari Keluarga JKR Cawangan Arkitek
Oren O' rangerzzz
Rumah sukan kakak aku iaitu pasukan Oren telah berjaya memenangi 
hadiah kategori rumah sukan terbaik dan tercool.
yeayy...congrats uolls
tak sia2 aku datang...hehehe




You Might Also Like

6 ♥ Surat Cinta ♥

  1. bestnya dapat join aktiviti macam nie..

    ReplyDelete
  2. bersemangat masing-masing bakar kalori..hihihi

    http://www.freevitamin.my/2013/09/bakar-kalori-waktu-tidur.html

    ReplyDelete
  3. suka tengok balloon tu warna warni yang sangat cantik, tiba2 teruja pulak tengok balloon boleh? tapi bila dekat takut meletoppp...wakakakakaka....

    ReplyDelete
  4. ase letih semua hilang kalau sronok macam ni. hehe

    ReplyDelete
  5. sefufu aku pung ada dia yg rumah kaler horen tu kbai lol

    ReplyDelete
  6. Saya ada beberapa orang kawan kerja JKR cawangan arkitek ni.... tak tahu samada mereka masih kat situ lagi. Nama pun dah lupa .. hahahhaa....

    Kawan zaman belajar dulu.

    ReplyDelete

Hubungi Penulis

Name

Email *

Message *

PRchecker.info
free web site traffic and promotion

Subscribe