CABARAN 30 HARI | HARI 5 : 3 PERKARA YANG ANDA INGIN KATAKAN KEPADA BEKAS KEKASIH

5.9.14

Hola semua,


Cabaran 30 Hari | Hari 5 : 3 Perkara Yang Anda Ingin Katakan Kepada Bekas Kekasih | Uikkss, awat susah sangat tajuk tugasan #cabaran30hari #kelabbloggerbenashaari kali ni. Berpoluh-poluh eden nak menaip ni. Seram sejuk satu badan. Buat la tajuk "Aku Sebatang Pen" ke, "Aku dan bekas tupperware" ke.. senang sket nak gebang... huk huk huk...

Tapi demi menyahut cabaran ni, aku gagahkan jugak jemari ni untuk menaip entri Cabaran 30 Hari | Hari 5 : 3 Perkara Yang Anda Ingin Katakan Kepada Bekas Kekasih yang sangat mencabar ni. Jap-jap tarik nafas jap. Phewwww... rasanya, kalau jumpa balik orang tu mungkin ni ayat yang akan aku cakap kot.

 Cabaran 30 Hari | Hari 5 : 3 Perkara Yang Anda Ingin Katakan Kepada Bekas Kekasih


~Alhamdulillah, saya gembira jika awak bahagia~
~Saya tahu saya bukan yang terbaik untuk awak~
~Terima kasih kerana pernah hadir dalam hati saya~


Dah-dah, tak mau cite panjang pasal bekas kekasih ni. Kita cite pasal bekas tupperware je la. Rasa nak nyorok bawah katil je..haha... *Payah tul tajuk Cabaran 30 Hari | Hari 5 : 3 Perkara Yang Anda Ingin Katakan Kepada Bekas Kekasih ni.. isk isk isk*



Cabaran 30 Hari




You Might Also Like

11 ♥ Surat Cinta ♥

  1. Cabaran ni memang 'susah sikit' nak tulis, hahahaaa.... Tapi dah cabaran kena jelah buat . http://nurfarahudahud.blogspot.com/2014/09/cabaran-30-hari-day-5-3-perkara-yang.html

    ReplyDelete
  2. betol ke syarikat cik ada membekalkan tupperware?

    ReplyDelete
  3. Alalala..sopannya ayat tu nak kata kat bekas kekasih.. ekekekek

    Lina *malas login

    ReplyDelete
  4. Ala..xsporting la..hahaha. myorok plak dia

    ReplyDelete
  5. hihiksss...susah betul..alia baru hari ke empat...

    ReplyDelete
  6. Samalah ngan nannie .. payah betul nak up entri nie

    ReplyDelete
  7. hepppp cepat kuar dari bawah katil tu hahhahaha...aiyokkk ada lipas tu

    ReplyDelete
  8. Eh dikbee maccam terkilan jerk..haha.

    ReplyDelete
  9. Kalau cinta pertama dan juga terakhir.. Senang lah.

    Mana ada ex ex ni :)

    ReplyDelete
  10. Tempat jatuh lagi dikenang. Kenangan lama pengajaran sekarang.

    ReplyDelete
  11. Sy suka tupperware skg ni. Hehehe,
    comel betul luahan hati akak tu eh =)

    ReplyDelete

Hubungi Penulis

Name

Email *

Message *

PRchecker.info
free web site traffic and promotion

Subscribe