JOM OUTING 3 Di Taman Botani Putrajaya

16.9.14

Hola semua,

JOM OUTING 3 Di Taman Botani Putrajaya | Setelah beberapa minggu bertungkus lumus membuat persediaan, akhirnya masa yang ditunggu-tunggu dah tiba... yeaaayyy. Jom Outing 3 telah berjaya dilaksanakan di Taman Botani Putrajaya. Terima kasih yang tak terhingga buat Perbadanan Putrajaya yang sudi menaja program jom outing kali ini.

JOM OUTING 3 Di Taman Botani Putrajaya


Program JOM OUTING 3


Program Jom outing merupakan satu program yang dijalankan oleh sekumpulan jurufoto amatur di Malaysia. Ianya di asaskan oleh Cikgu Tarmizi Shukri yang berkolabrasi bersama Ai Media Network bertujuan untuk berkongsi maklumat dan skill fotografi. Selain dari berkongsi maklumat dan skill, program ini juga memilih beberapa tempat menarik sebagai lokasi penggambaran untuk diketengahkan dalam laman sosial media peserta.

Pada program kali ini pula, ada keistimewaan dan rasa beruntung apabila seorang yang berpengalaman sangat lama dengan kamera telah sudi berkongsi ilmu. Beliau ialah En Zakaria dari pihak Taman Botani Putrajaya dan beliau mula bermain kamera sejak tahun 1976. Wow... hebat kan. Saya pun belum lahir masa tu...hehehehe...


Selain tu, sambutan untuk Jom Outing kali ni pun bertambah. Tak sangka, walaupun pendaftaran telah ditutup, tetapi masih ramai yang ingin menyertainya. Maaf ye, pihak kami tidak dapat untuk mengambil terlalu ramai peserta. Mungkin kita akan bertemu untuk program Jom Outing yang akan datang. Tapi nanti daftar cepat sikit ye...hehehe


Gambar Taman Botani Putrajaya


Jujur saya katakan tak banyak gambar yang saya ambil kali ini kerana bertugas sebagai krew. Jika korang nak tengok hasil gambar sepanjang jom outing 3, boleh ke capaian google dan taip keyword "Jom Outing 3". Beberapa peserta telahpun membuat entri untuk program ini. Berikut gambar yang dapat saya ambil masa program ni.

JOM OUTING 3 Di Taman Botani Putrajaya
Heliconia vellerigera

JOM OUTING 3 Di Taman Botani Putrajaya

JOM OUTING 3 Di Taman Botani Putrajaya

JOM OUTING 3 Di Taman Botani Putrajaya
Musa Ornata

JOM OUTING 3 Di Taman Botani Putrajaya
Heliconia 'Golden Torch

JOM OUTING 3 Di Taman Botani Putrajaya

JOM OUTING 3 Di Taman Botani Putrajaya
Heliconia psittacorum

JOM OUTING 3 Di Taman Botani Putrajaya
Thunbergia grandiflora

JOM OUTING 3 Di Taman Botani Putrajaya
Thunbergia grandiflora

JOM OUTING 3 Di Taman Botani Putrajaya

JOM OUTING 3 Di Taman Botani Putrajaya

JOM OUTING 3 Di Taman Botani Putrajaya
Tangga yang unik kerana dihiasi cengkerang siput

JOM OUTING 3 Di Taman Botani Putrajaya
model cilik

p/s : Gambar yang tak de caption tu sebab tak tau nama... huhu.

Akhir kata, saya selaku wakil Ai Media Network mengucapkan ribuan terima kasih lagi sekali kepada semua pihak yang terlibat dan peserta yang sudi hadir untuk JOM OUTING 3 Di Taman Botani Putrajaya ni. Segala kekurangan dalam pengurusan sepanjang program harap dimaafkan dan akan cuba diperbaiki pada jom outing akan datang.

Maklumat Pihak Terlibat :

Website :
Ai Media Network
Perbadanan Putrajaya
Tarmizi Shukri

Facebook :
Ai Media Network
Perbadanan Putrajaya
Tarmizi Shukri


Hashtag :
#aimedianet
#perbadananputrajaya
#tarmizishukri
#jomouting
#tamanbotaniputrajaya





You Might Also Like

3 ♥ Surat Cinta ♥

  1. kelas gambar dik bee.. kategori superb gak. ooo patut la simpan... rupanya nak publish kat blog. heheh memang cun gambar-gambarnye.

    ReplyDelete
  2. Awesome lah dikbee... cun semua gambar.

    ReplyDelete
  3. Gmbr guna tele di tmbh pula dgn skill yg mantap terhasillah gambar yang hebat ... Terbaik2. Kne kerja keras nampak utk menghasilkan gmbr2 seperti di atas ....

    ReplyDelete

Hubungi Penulis

Name

Email *

Message *

PRchecker.info
free web site traffic and promotion

Subscribe