Video Jom Outing 3 Di Taman Botani Putrajaya

30.9.14

Hola semua,

Video Jom Outing 3 Di Taman Botani Putrajaya | Sape dah baca entri pasal JOM OUTING 3 Di Taman Botani Putrajaya sebelum ni, jom layan plak video ni. Baru nampak kan camne gayanya Jom Outing ni. Seronot ke idak aktiviti ni..ye dak. Apa lagi jom layanzzzzz... eh, jangan tido plak... hehehe

Video Jom Outing 3 Di Taman Botani Putrajaya
Video Jom Outing 3 Di Taman Botani Putrajaya


Video Jom Outing 3 Di Taman Botani Putrajaya




Haaaaa...ciput je kan muka iollsss... sampai hati...sobss sobbssss... tapi pape pun tengkiu pada azwananuar.com yang bertungkus lumus membuat video ni. Terima kasih juga kepada semua pihak yang terlibat seperti di bawah untuk Video Jom Outing 3 Di Taman Botani Putrajaya :

azwananuar.com#sthash.E0ncOuZa.dpuf
Maklumat Pihak Terlibat :

Website :
Ai Media Network
Perbadanan Putrajaya
Tarmizi Shukri

Facebook :
Ai Media Network
Perbadanan Putrajaya
Tarmizi Shukri

Hashtag :
#aimedianet
#perbadananputrajaya
#tarmizishukri
#jomouting
#tamanbotaniputrajaya

Jumpa lagi next JOM OUTING... adios

azwananuar.com#sthash.E0ncOuZa.dpuf
azwananuar.com#sthash.E0ncOuZa.dpuf
azwananuar.com#sthash.E0ncOuZa.dpuf
azwananuar.com#sthash.E0ncOuZa.dpuf


You Might Also Like

3 ♥ Surat Cinta ♥

  1. memang kena bawak camera ke? kalau yang takde camne?

    ReplyDelete
  2. seronok melihat kehijau taman botani nie

    ReplyDelete
  3. tak merasa lagi outing kat luar Ipoh ni..ohoho..ke Kelantan nanti kot

    ReplyDelete

Hubungi Penulis

Name

Email *

Message *

PRchecker.info
free web site traffic and promotion

Subscribe