Jadual Perjalanan Hari Puncak PLUS Sempena Aidilfitri 2015

11.7.15

Jadual Perjalanan Hari Puncak PLUS Sempena Aidilfitri 2015 | Pejam celik pejam celik lagi seminggu je kita akan menyambut Hari Raya Aidilfitri. Cepat sungguh masa berlalu. Minggu depan semua pakat balik kampung untuk beraya. Korang balik beraya kat mana? Mesti highway jem kan. Menabah je la nak drive balik.


Jadual Perjalanan Hari Puncak PLUS Sempena Aidilfitri 2015


Beberapa hari lepas pihak PLUS dah keluarkan Jadual Perjalanan Hari Puncak Plus sempena hari raya Aidilfitri 2015 ni. Harap-harap dapatla membantu kurangkan sikit jem kat highway tu kan. Kalau tengok jadual tu, untuk perjalanan ke Lumut, pengguna disarankan memasuki lebuhraya selepas 6.00 petang. Nampaknya kena jalan waktu malam la ni... Adesss...


Jadual Perjalanan Hari Puncak PLUS Sempena Aidilfitri 2015


Kalau korang tak mau ikut jadual ni pun takpe sebab ni cuma saranan je untuk mengelakkan kesesakan yang melampau di lebuhraya. Tapi berdasarkan pengalaman tahun-tahun lepas, memang sakit la kalau balik kampung waktu pagi. Bayangkan mula perjalanan pukul 9.00 pagi, sampai pukul 6.00 petang. Padahal biasa perjalanan lebih kurang 3-4 jam je. Letih letih...

Panjang pulak aku membebel ekk.. Haha.. Tapi kesimpulannya, rancang perjalanan korang. Untuk sebarang pertanyaan atau info boleh telefon PLUSline 1-800-88-0000 layari www.plus.com.my




You Might Also Like

1 ♥ Surat Cinta ♥

  1. Bagus ada jadual perjalanan ni sebab memang kita boleh plan betul2...

    ReplyDelete

Hubungi Penulis

Name

Email *

Message *

PRchecker.info
free web site traffic and promotion

Subscribe