Jelly Sandals by Melissa Shoes

Jelly Sandals by Melissa Shoes | Korang pernah tak mengalami masalah melecet bila pakai kasut terutama kasut sarung ? Ada petua kata kena gigit dulu kasut tu baru kasut tu tak gigit kaki kita… hahaha… kelakar kan. Tapi hakikatnya, material kasut tu yang menyebabkan kaki kita melecet. Jadi kalau korang mencari-cari kasut yang selesa untuk dipakai, korang boleh cuba Jelly Sandals by Melissa Shoes.

Jelly Sandals by Melissa Shoes


Setelah hampir 25 tahun berada dalam pasaran global (dijual di 80 buah negara di seluruh dunia), Melissa Shoes merupakan sebuah jenama kasut yang menawarkan pelbagai koleksi jelly sandal yang trendy dan eco-friendly. Setiap koleksi kasut keluaran Melissa Shoes diperbuat daripada material plastik yang berkualiti dan boleh ditemui dalam pelbagai pilihan warna menarik.

Jelly Sandals by Melissa Shoes


Apa yang menarik, koleksi Jelly Sandals Melissa Shoes ini sangat selesa dipakai dan sesuai untuk digayakan dengan apa jua pakaian yang korang pakai. Jenama yang berasal dari Brazil ini juga mendapat perhatian ramai selebriti antarabangsa yang sering dilihat menggayakan koleksi kasut Melissa Shoes

Jelly Sandals by Melissa ShoesJelly Sandals by Melissa ShoesJelly Sandals by Melissa Shoes

Ha, curlasss tak?? Artis oversea pun pakai tau. So, kalau korang teringin nak memiliki koleksi kasut Melissa Shoes yang superb ni, jenama ini kini boleh ditemui di Malaysia serta boleh juga dibeli secara online. Ada banyak pilihan kasut Melissa seperti pumps shoes, wedges, heels, sandals dan banyak lagi dalam pilihan warna kegemaran korang!

Jelly Sandals by Melissa Shoes

Copppp…. Bukan tu aje tau. Ada bonus tambahan untuk para penggemar Melissa di Malaysia. Korang juga boleh menikmati ganjaran cashback kalau korang membuat pembelian kasut Melissa melalui laman web Shopback Malaysia. Di Shopback Malaysia, korang bukan aje boleh meraih ganjaran cashback setiap kali berjaya membuat sesuatu pembelian, korang juga berpeluang menikmati promosi tambahan dan kupon. Haaa… Tunggu apa lagi? Jom kita pakat pi shopping dan tuntut ganjaran cashback dengan membuat pembelian melalui Shopback (https://www.shopback.com.my/) dan klik untuk promosi terkini Melissa Shoes

Jelly Sandals by Melissa Shoes
 



Post a Comment

2 Comments