HILANGKAN JERAWAT DENGAN AVERA ACNE SERUM

HILANGKAN JERAWAT DENGAN AVERA ACNE SERUM  | Assalamualaikum semua... Kalau dah nama perempuan ni memang tak lari dari masalah jerawat. Tambahan pulak time stress ke time bulan mengambang ke, confirm En Jerawat ni menjelma. Dah macam sahabat baik dah. Tapi ni bukan sahabat yang dapat mengubat duka lara tapi menambah ketensionan ada la.. Adoiii... 

Hilangkan Jerawat Dengan Avera Acne Serum
Hilangkan Jerawat Dengan Avera Acne Serum

Tapi sejak aku pakai Avera Acne Serum ni, aku dah mula putus sahabat dengan En Jerawat. Tak sangka ada produk yang dapat menghilangkan jerawat dengan cepat sekaligus memudarkan parut-parut jerawat. Bayangkan baru seminggu aku guna produk ni, segala jerawat yang ada kat muka dah mula mengecut dan kering. Ni yang buat aku happy. So, tu yang decide nak share dengan korang pasal produk terbaek di pasaran ni.. hehe

Hilangkan Jerawat Dengan Avera Acne Serum
Mudah guna Avera Acne Serum, roll aje kat tempat bermasalah

Masa mula-mula pakai, dalam hati kata mesti produk ni sama je macam produk-produk yang lain yang ada tapi still jugak pakai sebab rasa sejuk je kat muka. Tapi lepas 3 hari bila kesan dah nampak, hati mula berbunga-bunga. So, apa lagi terus la pakai kan. Cara nak pakai pun senang je, hanya sapu pada parut dengan pergerakan membulat, tiga kali setiap hari. Mudah kan..

Pelik kenapa produk ni sangat berkesan? meh tengok apa kandungan dalam produk Avera Acne Serum ni :
  • Aloe Vera
  • Vitamin A C E
  • Leaf Water
  • Mulberry Extract
  • Argan Oil
  • Witch Hazel
  • Virgin Coconut Oil

Sesuai untuk siapa? Ha, Avera Acne Serum ni sangat sesuai untuk orang-orang yang ada masalah :
  • Jerawat kronik
  • Masalah parut pada wajah
  • Masalah kulit kering dan menggelupas

Untuk ibu mengandung atau kanak-kanak, jangan risau. Produk ni selamat digunakan sebab 99% bahan yang digunakan ialah bahan semulajadi tanpa campuran bahan kimia berbahaya tau. Produk ni jugak sesuai untuk semua jenis kulit seperti :

  • Kulitberminyak
  • Kulit berjerawat bengkak dan bernanah.
  • Kulit Kemerahan (Hypersensitive Skin)
  • Mereka yang pernah menggunakan produk Hydrokuinon & Merkuri kerana lapisan Asid Matel kulit telah terhakis (Kulitnya sudah nipis)

Hilangkan Jerawat Dengan Avera Acne Serum
Kesan  Avera Acne Serum

Dok cerita-cerita pasal Avera Acne Serum ni, mungkin ada antara korang yang belum tahu pasal produk ni. Iye la, produk ni baru dipasarkan sekitar November 2016 dan 97% daripada penjualan pertama mendapat tindak balas positif dari pengguna. Produk ni juga telah mendapat kelulusan KKM tau. Tu salah satu faktor juga kalau aku nak guna sesuatu produk. Harus ada kelulusan KKM, baru la yakin nak gunakan. Ni antara testimoni pengguna Avera Acne Serum yang ada, selebihnya korang boleh tengok kat FB mereka (rujuk bawah)

Hilangkan Jerawat Dengan Avera Acne Serum
Testimoni Avera Acne Serum

Hilangkan Jerawat Dengan Avera Acne Serum
Testimoni Avera Acne Serum

Hilangkan Jerawat Dengan Avera Acne Serum
KKM Avera Acne Serum

Ok, selain dari kesan yang menakjubkan bila pakai Avera Acne Serum ni, ada lagi satu yang aku suka pasal produk ni sebab bentuk dia yang mudah dipegang dan senang nak dibawa ke mana-mana. Walaupun kecik je tapi satu botol tu boleh tahan 1-2 bulan. So, sape-sape yang berkanan dan nak beli produk Avera Acne Serum ni boleh la rujuk maklumat kat bawah ni kat bawah ni :

Hilangkan Jerawat Dengan Avera Acne Serum
Avera Acne Serum

Avera Acne Serum

Harga :
RM 79.00 s/m
RM 89.00 w/m

Kelulusan KKM :
NOT161102807K

Pembelian sila Whatapps :
017 924 5937 / +6011 10911745




Post a Comment

3 Comments

  1. Kak dik bee!!!! Still remember me? :3

    ReplyDelete
  2. yang penting mudah nak bawa kemana je weh. Memula aku tengok ingat nak hilangkan eye bag,haha..sekali hilangkan jerawat dah.

    ReplyDelete