FORTÈ8 RAMUAN SEMULAJADI UNTUK KESIHATAN DAN KECANTIKAN

14.4.17

FORTÈ8 RAMUAN SEMULAJADI UNTUK KESIHATAN DAN KECANTIKAN | Assalamualaikum semua... Bila umur dah meningkat ni, mula la kita mencari-cari produk untuk kesihatan kan. Kalau dulu time muda muda sibuk nak cari produk kecantikan tanpa fikir pasal kesihatan pun. Janji nampak cantik. Ha, dah masuk umur 30-an ni baru tau effect dia bila tak jaga kesihatan. Sana sakit sini lenguh. Tu belum campur dengan masalah-masalah penyakit zaman sekarang termasuk penyakit kronik kencing manis, sakit jantung atau darah tinggi... Nauzubillah.. mintak jauh la semua penyakit-penyakit tu. Jadinya, kena beralih mencari produk yang dapat membantu memulihkan kesihatan dan sekaligus merawat untuk kecantikan. Bila dah cantik di dalam, baru la terserlah kecantikan luaran juga. Betul tak?

FORTÈ8 Ramuan Semulajadi Untuk Kesihatan Dan Kecantikan
FORTÈ8 Ramuan Semulajadi Untuk Kesihatan Dan Kecantikan

Dalam pasaran sekarang ada berlambak produk-produk kesihatan dijual. Masing-masing menggunakan bahan-bahan atau ramuan-ramuan yan berkualiti untuk meningkatkan kualiti kesihatan. Bila dah ada terlalu banyak produk sebegini, kita pula yang konfius nak pilih yang mana satu kan. Tapi dalam banyak-banyak produk kesihatan di pasaran, ada satu produk yang menarik perhatian aku. Produk tersebut adalah Fortè8 dari Eryn Signature. Nak tau kenapa? Ha... sila baca bawah ni.

FORTÈ8 Ramuan Semulajadi Untuk Kesihatan Dan Kecantikan
FORTÈ8 dalam bentuk sachet

Ok, kebiasaannya kita mengambil produk kesihatan ni untuk menjaga kesihatan dan mengelakkan dari terkena penyakit-penyakit yang berbahaya. Tapi macam mana pulak kalau kita dah terkena penyakit-penyakit tersebut? Boleh ke kita consume produk-produk kesihatan ni kan. Ha, itu la persoalan yang kerap bermain di minda ni. Tapi setelah melihat testimoni Fortè8, terus aku terpikat. Bayangkan seorang pengguna Fortè8 telah berjaya menurunkan bacaan kencing manisnya ke paras normal.. Alhamdulillah. 

FORTÈ8 Ramuan Semulajadi Untuk Kesihatan Dan Kecantikan
Salah satu testimoni FORTÈ8

Sebenarnya ini hanyalah salah satu dari testimoni yang berjaya. Ada banyak lagi cerita yang dikongsikan malahan pengasas produk Eryn Signature sendiri pun menggunakan produk Fortè8 ni, Maksudnya dia bukan setakat menjual aja tapi beliau juga menggunakan produk tersebut. Ha, baru la confident orang nak beli kan. Macam aku pun bukan la minum Fortè8 ni sebab ada kencing manis. Tapi sebagai langkah untuk menjaga kesihatan. Iye la, beringat sebelum kena kan. Sebab tanda-tanda kecil penuaan tu dah ada. Paling ketara kerap rasa lenguh2 dan sakit sendi la. Bila mula consume Fortè8 ni baru la rasa bertenaga dan cergas. Mudah la nak ke sana sini. Maklum la sis ni kerap outstation. Selain dari masalah ni ada banyak masalah lain yang boleh diatasi atas bantuan  Fortè8 seperti :

Kebaikan dan khasiat Fortè8  :
😍 Menguatkan sistem imunisasi tubuh 
😍 Mengurangkan toksin dalam darah 
😍 Mengimbangi gula dalam darah 
😍 Mengurangi kadar kolesterol tidak baik 
😍 Mengurangkan kadar tekanan darah tinggi 
😍 Mencegah keradangan (alergik) 
😍 Mengurangjan sakit sendi, kepala & kekejangan badan. 
😍 Mengurangkan jerawat 
😍 Mencerahkan kulit 
😍 Menegangkan kulit 
😍 Meningkatkan daya ingatan 
😍 Melawaskan sistem pencernaan 
😍 Membantu penyerapan nutrien 
😍 Meningkatkan tenaga/kecerdasan 
😍 Mencegah serangan asma/ asthma 
😍 Membantu sistem pernafasan 
😍 Memperbaharui sel sel dalam tubuh 
😍 Mengimbangi hormon 
😍 Mengurangkan keguguran rambut 
😍 Menguatkan otot rahim wanita

FORTÈ8 Ramuan Semulajadi Untuk Kesihatan Dan Kecantikan
Mula beralih kepada FORTÈ8 💕

Nak tahu tak kenapa produk Fortè8 ni begitu berkesan dan mampu mengawal kesihatan ? Ini kerana rangkaian produk kesihatan dan kecantikan ini dihasilkan daripada ramuan bahan semulajadi yang selamat dan terbukti berkesan. Antara kandungan utama Fortè8 adalah :

8 Kandungan Utama Fortè8 :
💦 Ekstrak Buah Mengkudu
💦 Ekstrak Kulit Manggis
💦 Ekstrak Buah Delima
💦 Ekstrak Buah Kurma
💦 Ekstrak Biji Prune
💦 Ekstrak Biji Aprikot
💦 Ekstrak Biji Epal
💦 Ekstrak Soya

FORTÈ8 Ramuan Semulajadi Untuk Kesihatan Dan Kecantikan
Penyediaan FORTÈ8

Setiap produk pasti ada pantang larang nya kan. Untuk Fortè8 ni mudah aja iaitu :

😍 Tidak boleh bancuh dengan air suam atau panas
😍 Tidak sesuai untuk ibu mengandung
😍 Sesuai untuk bayi 6 bulan sehingga dewasa

Cara makan :
😍 Bancuh 1 sachect Fortè8 dengan 100 ml air suhu bilik.
😍 Minum sebelum tidur.
😍 Bagi pengambilan 2 sachect sehari adalah 1 sachect selepas sarapan dan 1 sachect sebelum tidur.

Kandungan dalam Botol :
😍 15 sachet (1 sachets x 10gram)

FORTÈ8 Ramuan Semulajadi Untuk Kesihatan Dan Kecantikan
Sis jatuh cinta dengan FORTÈ8

So, kepada sesiapa yang mencari-cari produk yang mampu meleraikan kekusutan & memberi keseimbangan terhadap kesihatan dan kecantikan, maka Fortè8 la produk yang sesuai. Produk yang mampu membantu menguatkan sistem imun badan secara semulajadi serta dalam masa yang sama membantu mencerahkan, menggebukan dan menegangkan kulit. Kita hanya berusaha & berikhtiar selebihnya kita serah kepada Allah SWT. Sila rujuk info di bawah untuk pembelian :


Harga :
RM150 sekotak

Facebook :

Instagram :
Telefon :
03-6151 5405

FORTÈ8 ini selamat diminum & mengikuti standard penyulingan serta mendapat kelulusan oleh PUSAT RACUN NEGARA (NPC)

NO RUJUKAN NPC ==> PRN 2016/86

KITA BERUSAHA & BERIKHTIAR...PENYEMBUHAN DARI ALLAH SWT.




You Might Also Like

0 ♥ Surat Cinta ♥

Hubungi Penulis

Name

Email *

Message *

PRchecker.info
free web site traffic and promotion

Subscribe