AMI VITAMIN SKINCARE TERBAIK UNTUK CANTIK

AMI VITAMIN SKINCARE TERBAIK UNTUK CANTIK | Assalamualaikum semua.. Semua wanita tahu akan keberkesanan vitamin untuk mendapatkan wajah yang cantik terutamanya Vitamin C kan. Untuk dapatkan vitamin ni, ada yang akan mengambil pil bahkan ada juga yang sanggup membuat suntikan. Aku sendiri dah pernah cuba kaedah suntikan tu atas saranan kawan. Tapi sekali je la sebab sakit weiiii... Lagipun kaedah suntikan tu bukannya kena buat sekali je tapi kena maintain dalam enam bulan sekali untuk dapatkan kesannya. Tak sanggup la, mahal pulak tu.

AMI Vitamin Skincare Terbaik Untuk Cantik
AMI Vitamin Skincare Terbaik Untuk Cantik

Tapi kini kalau ada pilihan yang lebih mudah dan senang, kenapa nak pilih yang susah dan menyakitkan, betul tak? Ha, perkenalkan produk power yang mengandungi segala vitamin utama yang pernah wujud di atas muka bumi ni dalam satu set exclusive iaitu AMI Vitamin Skincare. Hanya perlu calit-calit sahaja untuk kelihatan cantik. Tak payah dah nak suntik sana sini. Mudah, Murah, Selamat dan paling penting ada kelulusan KKM.

AMI Vitamin Skincare Terbaik Untuk Cantik
AMI Vitamin Skincare


Apa Kandungan AMI Vitamin Skincare Yang Power Tu ?


Kalau korang nak tau vitamin yang diperlukan untuk kulit ada di dalam set AMI Vitamin Skincare ni tau. Ini menjadikan AMI Vitamin Skincare produk terbaik untuk menjadikan kulit cantik dan berseri. Berikut adalah 3+1 kandungan Vitamin Utama dan istimewa yang terkandung dalam set ini serta kebaikan nya iaitu :

AMI Vitamin Skincare Terbaik Untuk Cantik
Kandungan dan Kelebihan AMI Vitamin Skincare


1. Glutathione
  • Pemutihan
  • Anti penuaan
  • Menjadikan kulit putih berkilau


2. Vitamin E
  • Membantu rawatan kulit
  • Penyembuhan parut
  • Bantuan dalam penyembuhan luka
  • Memberi kelembapan


3. Astaxanthin
  • Raja antioksidan
  • Pelindung matahari yang semula jadi
  • 6000 kali lebih kuat daripada vitamin c


4. PLUS + EXTRA VITAMIN C
  • Pengetatan kulit
  • Mengurangkan kedutan
  • Mencerahkan
  • Meningkatkan pengeluaran kolagen


Cara Penggunaan AMI Vitamin Skincare


Dalam set AMI Vitamin Skincare ni mengandungi 3 barangan iaitu Qo-C Cleanser, Quitty-K Serum, dan VV-2 Night Sticky Serum. Cara penggunaan untuk ketiga-tiga barangan adalah seperti yang tertera di carta di bawah ini. Mudah kan.

AMI Vitamin Skincare Terbaik Untuk Cantik
Cara Penggunaan AMI Vitamin Skincare


Testimoni AMI Vitamin Skincare


Sejak akhir-akhir ni banyak juga kita dengar pasal kes penipuan dalam penjualan produk skincare terutama yang jenis timbang kilo tu. Ini menyebabkan ramai yang trauma dan menjadikan pengguna akan lebih berhati-hati dalam pemilihan skincare yang ingin digunakan. Jangan risau, AMI Vitamin Skincare selamat digunakan dan mampu memberi kesan yang memuaskan hati. So, marilah kita menjadi pengguna bijak dan memilih AMI Vitamin Skincare.

👍👍"YOUR VITAMIN EXPERTS"👍👍

Berikut adalah salah satu testimoni pengguna seawal seminggu penggunaan AMI Vitamin Skincare.

AMI Vitamin Skincare Terbaik Untuk Cantik
Testimoni AMI Vitamin Skincare

Perubahan selepas 1 minggu : Nurul Hidayu, tona kulit cerah + parut ternyata pudar + jerawat mengecut tanpa timbul lagi + kulit rasa fresh bermaya berbeza dari sebelumnya.. Dasat tuuu, seminggu je dah nampak kesan tau. So apalagi, kena laju-laju dapatkan produk AMI Vitamin Skincare ni..


BERITA BAIKKK📣📣


Ha, amacam?? Best kan produk AMI Vitamin Skincare ni. Calit-calit aje dah boleh jadi cantik. Sape tak nak kan. Jadi sempena menghargai korang pembaca blog ni, dengan besar hati aku nak bagi Voucher RM40 kepada 5 orang pembaca bertuah untuk pembelian produk AMI Vitamin Skincare ni. Cara mudah sahaja. Hanya perlu letak nama blogger di bawah untuk redeem voucher tersebut.

AMI Vitamin Skincare Terbaik Untuk Cantik
Promosi untuk 5 Pembaca Bertuah


REDEEM VOUCHER = "DIKBEE"


Untuk maklumat lanjut, sila layari:

FACEBOOK

INSTAGRAM

WEBSITE


JOM CALIT DAN CANTIK DENGAN AMI VITAMIN SKINCARE
#vitaminmukaanda #3calitcantik #luluskkm




Post a Comment

1 Comments

  1. Took me time to read all the comments, but I really enjoyed the article. It proved to be Very helpful to me and I am sure to all the commenters here! It’s always nice when you can not only be informed, but also entertained!
    seo certification course

    ReplyDelete