PRODUK DYXY COSMETICS PILIHAN RAMAI WANITA

PRODUK DYXY COSMETICS PILIHAN RAMAI WANITA | Assalamualaikum semua.. Rata-rata para wanita semua nak kelihatan cantik kan. Tapi masalahnya, setiap wanita mempunyai masalah kulit yang berbeza. Ada yang berkulit gelap dan ada yang berkulit cerah. Tu belum lagi yang mempunyai masalah kulit muka berjerawat, jeragat dan kusam. Jadi, banyak la usahawan-usahawan kosmetik yang menawarkan pelbagai jenis produk untuk membuatkan para wanita kelihatan cantik dan berkeyakinan tinggi bila berdepan dengan orang ramai.

Produk DYXY Cosmetics Pilihan Ramai Wanita
Produk DYXY Cosmetics Pilihan Ramai Wanita

Sebenarnya aku juga mempunyai masalah kulit wajah. Maklumla umur dah meningkatkan. Pelbagai produk perawatan wajah yang aku guna untuk memperbaiki kulit muka aku ni tapi kesannya amat lambat. Agaknya kulit aku ni dan liat kot.. haha.. Tapi mujur la sekarang dah ada banyak jenis produk kosmetik yang dapat menutup cela kat muka aku ni. Jadi takde la malu bila keluar rumah.

Dalam banyak-banyak produk kosmetik yang ditawarkan di pasaran, aku tertarik dengan satu produk yang diberi nama DYXY Cosmetics. Pada mulanya aku ingat produk DYXY ni dari luar negara tapi rupanya sangkaan aku meleset. DYXY Cosmetics adalah produk bumiputera dan pengasasnya adalah sepasang suami isteri yang masih muda iaitu Encik Shah Hafiz dan Puan Dyana Roslan.

Produk DYXY Cosmetics Pilihan Ramai Wanita
Puan Dyana Roslan pengasas DYXY Cosmetics

Apa yang menarik pasal DYXY Cosmetics ni, dalam masa 2 tahun sahaja dah mencapai target jualan sehingga RM20 juta lebih. Perghh... letops tu. Mana taknya, produk DYXY Cosmetics ni menjadi kegilaan ramai wanita dan viral di media sosial dek kerana ramai yang memberikan feedback dan testimoni yang bagus berkenaan produk ni. Artis pun ramai juga yang telah mencuba DYXY Cosmetics ni. Antaranya Mia Ahmad, Intan Najuwa, Raja Farah, Eyra Hazali dan ramai lagi. Instafamous pulak jangan cerita la, memang ramai yang dah guna. No wonder la produk DYXY Cosmetics ni menjadi pilihan ramai wanita di luar sana.

Produk DYXY Cosmetics Pilihan Ramai Wanita
Antara Instafamous yang dah menggunakan DYXY Cosmetics

Mia Ahmad pun dah try produk DYXY yang viral lepas ramai yang cakap best. Siap bagitahu very very love it!!! . . Ringan, senang serap dan paling penting dah ada Fibre Mascara baru. Boleh lebatkan bulu mata 😍😍xpayah pakai curler pun meletoppp tau.. best best best nak cuci pun xcomot uolss.. Cukup pakai Set complete dah tampil cantik berseri2..,😍😘😘 . . @dyxycosmeticshq tengah buat offer untuk set dengan Mascara ni iaitu SET FANTASTIC D . . Cepat cepat sbb ade byk 🎁 freegift kalau beli set Fantastic D and kalau nak banyak lagi OFFER BEST dengan pembelian set lengkap percuma kita bg lagi percuma t-shirt Dyxy..!!! Best ke best ?? OFFER SET FANTASTIC D VALID UNTIL 10 Jun. Cepat2 , kalau lambat stok habis . . ORDER NOW💨💨 📲 0108997765 & 01111997339 📲 0108997765 & 01111997339 📲 0108997765 & 01111997339 . . #dyxycosmetics #dyxymascara
A post shared by DYXY Cosmetics OFFICIAL ( HQ ) (@dyxycosmeticshq) on

Nak tau kenapa DYXY Cosmetics ni meletops di pasaran? Ini adalah kerana killer produk untuk DYXY Cosmetics ni iaitu BC Cream DYXY yang bertindak 4 in 1. Dahsyat kan.. BC Cream DYXY ni kombinasi BB cream dan concealer, oleh itu memang menjimatkan pakai satu ni dah cukup untuk menutup cela kat muka dan melindungi kulit dari sinaran UV sebab ada SPF 50. Senang, tak payah nak tepek dua tiga barang kat muka. Guna je BC Cream DYXY. Jimat masa dan kos. Tu baru BC cream, belum barangan lain di bawah DYXY Cosmetics ni. Masing-masing mempunyai kelebihan tersendiri.
Produk DYXY Cosmetics Pilihan Ramai Wanita
Produk DYXY Cosmetics yang meletop-letop di pasaran

 Produk DYXY Cosmetics kini terdiri dari  :

💘 BC Cream
💘 New DYXY Mineral Facemist
💘 Special Brush
💘 Lipstick
💘 Maskara

Testimoni DYXY Cosmetics :

Produk DYXY Cosmetics Pilihan Ramai Wanita
Testimoni DYXY Cosmetics

Produk DYXY Cosmetics Pilihan Ramai Wanita
Testimoni DYXY Cosmetics

Produk DYXY Cosmetics Pilihan Ramai Wanita
Testimoni DYXY Cosmetics

Dari apa yang aku baca mengenai testimoni produk DYXY Cosmetics ni, rata-rata penggunanya berpuas hati dengan hasil penggunaan pada wajah. Paling penting DYXY ni memenuhi syarat dan mendapat kelulusan KKM. Baru la kita yakin dengan sesuatu produk tu kan dan sebab tu jugala aku berkenan dengan produk ni.

Produk DYXY Cosmetics Pilihan Ramai Wanita

Dari segi harga pun tak mahal untuk DYXY Cosmetics. Kalau tak silap sekarang ada promosi untuk satu SET FANTASTIC D yang terdiri dari BC cream, facemist green tea, brush, lipstick dan maskara. Aku dah grab dah. Kalau korang nak juga, boleh pergi ke laman Instagram mereka ataupun klik link kat bawah ni :


Facebook :

Instagram :

Website :


Sumber gambar dari DYXY Cosmetics HQ



Post a Comment

4 Comments

  1. tgh famous skang ni. Feedback pun bagus2. Berus mini dia tu lawa, comel je...hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah roduk ni tengah ramai yg guna. actually sy pun dah guna, best. patut la ramai yang suka

      Delete
  2. Makin flawless makin slim river dear...

    ReplyDelete