CANTIK MACAM JANNA NICK DENGAN NH COLLA-PLUS 3

CANTIK MACAM JANNA NICK DENGAN NH COLLA-PLUS 3 | Assalamualaikum semua.. Wah macam tak percaya bila dapat jemputan Meet & Greet Janna Nick Bersama NH Colla-Plus 3. Aku memang minat lakonan Janna nick sejak dia berlakon drama Kau, Aku, Kita. Masa tu dia jadi heroin dan heronya Saharul Ridzwan. Lakonan Janna Nick yang bersahaja dalam cerita tu yang menyebabkan aku suka. Tak nampak kaku langsung. So, tak sabar nak jumpa Janna Nick...

Cantik Macam Janna Nick Dengan NH Colla Plus 3

Pada hari kejadian, suasana kat Ioi City Mall yang sentiasa meriah menjadi gamat bila masing-masing teruja nak jumpa Janna Nick. Ramai sungguh peminat Janna Nick yang datang. Ye la, sape yang tak minat dengan Janna Nick kan. Memandangkan Sessi Meet & Greet bersama Janna Nick ni anjuran Watsons Malaysia so sesiapa yang ada kad Watsons Elite diberi peluang untuk bergambar bersama Janna Nick. Ha, apa lagi masing-masing duk sibuk mencari kad watsons masing-masing.

Cantik Macam Janna Nick Dengan NH Colla Plus 3

Saat ditunggu-tunggu telah tiba, bila Janna Nick naik sahaja ke pentas, masing-masing bersorak. Benda first aku nak cakap, lawa giler Janna Nick weiii. Serius aku cakap ni first time aku tengok Janna Nick secara live. Sebelum ni selalu tengok kat TV je. Kiranya kalau korang tengok kat TV dia cantik kan, ha tengok live lagi cantik. Kulit muka dia sangat flawless, dah macam kulit baby. Air muka dia pun cantik dan berseri-seri.

Cantik Macam Janna Nick Dengan NH Colla Plus 3

Masa atas pentas, Janna Nick turut berkongsi rahsia kecantikannya. Menurut Janna Nick sehari dia bekerja selama lebih kurang 18 jam gitu. Kalau ikutkan mesti muka dia dah nampak letih dan lesu kan. Tapi aku tengok Janna Nick ni muka dia helok je, tak nampak letih langsung. Tapi sejak amalkan NH Colla-Plus 3, Janna sendiri rasa segar, aktif dan paling penting kulitnya pun makin cantik. Laaaa, patut la cantik rupanya Janna Nick juga pengguna NH Colla-Plus 3. No wonder la dia dilantik menjadi duta.

Cantik Macam Janna Nick Dengan NH Colla Plus 3

Lepas jumpa Janna Nick terus aku pun dapatkan NH Colla-Plus 3 ni. Heyy.. sis pun nak juga cantik macam Janna Nick kan. Kalau korang nak tau NH Colla-Plus 3 ni adalah minuman untuk kecantikan yang dihasilkan daripada ramuan kecantikan kulit yang jauh lebih berkesan dari minuman kologen. NH Colla-Plus 3 dihasilkan dari kombinasi bahan yang berkualiti seperti Yis Seramida dan Ekstrak Zaitun (Hydroxytyrosol) serta beberapa bahan lain yang membantu meningkatkan sel kulit kepada keadaan lebih baik secara semulajadi.

Cantik Macam Janna Nick Dengan NH Colla Plus 3

Yis Seramida - Seramida (Ceramide) adalah molekul lipid yang terdapat dengan banyaknya di lapisan kulit paling luar. Ia memegang sel kulit bersama-sama, melindungi daripada kehilangan lembapan dan bertindak sebagai penghalang pengeluaran melanin.

Kelebihan Yis Seramida :
• Membantu menambah ceramida yang hilang akibat faktor persekitaran yang keras dan penuaan.
• Meningkatkan pengeluaran kolagen pada kulit.
• Memulihkan dan mengekalkan kelembapan.
• Membantu menghalang pengeluaran melanin dan mempromosikan kesan pencahayaan pigmen.
• Menyokong struktur kulit untuk mengelakkan kedut dan garisan.

Ekstrak Zaitun - Hydroxytyrosol adalah antioksidan kelas dunia yang terdapat dalam buah zaitun. Ia mempunyai 15x aktiviti antioksidan teh hijau dan 3x aktiviti antioksidan CoQ10. Ia merangsang sistem glutathione badan sendiri, untuk mengurangkan pigmentasi kulit dan mempromosikan nada kulit yang lebih cerah. Gabungan ramuan yang sukar ditemui dan kajian terkini telah mendorong kepada perubahan kulit wajah yang nampak berseri, licin dan sihat.

Cantik Macam Janna Nick Dengan NH Colla Plus 3

Masa kongsikan detik bersama Janna Nick di sosial media, ada yang bertanya lelaki boleh minum ke NH Colla-Plus 3 ni, pastu ada juga yang tanya berapa umur yang sesuai untuk minum ? So, kat sini aku kongsikan info mengenai siapa yang boleh minum dan bagaimana untuk minum NH Colla-Plus 3 ni :

NH Colla-Plus 3 sesuai untuk :
• Umur 18 tahun ke atas yang mahukan kulit yang sihat dan cantik.
• Sesuai untuk kedua-dua jantina.
• Untuk semua jenis kulit, dengan atau tanpa masalah kulit.

Cara Minum NH Colla-Plus 3 :
Hari 1 hingga 6: Gunakan satu botol setiap hari pada perut kosong pada waktu pagi atau sebelum waktu tidur.
Hari ke 7 dan seterusnya: Ambil satu botol selang sehari.

Cantik Macam Janna Nick Dengan NH Colla Plus 3

Ha, memandangkan aku tak nak miss minum NH Colla Plus 3 ni, naik Superstar Cruise Gemini pun aku bawa jugak. Ye la, karang tak nampak kesan pulak kan. Tapi apa yang aku nampak, walaupun berpanas terik atas kapal muka tak sunburn teruk sangat. Aik, adakah ini kesan awal NH Colla Plus 3??? Jujur aku tak pakai apa-apa jenis sunblock pun. Kalau la betul, alhamdulillah. Ni yang buat bersemangat nak teruskan minum NH Colla-Plus 3.

Cantik Macam Janna Nick Dengan NH Colla Plus 3

Cantik Macam Janna Nick Dengan NH Colla Plus 3

So, kalau korang nak juga kulit yang cantik berseri-seri macam Janna Nick marilah kita sama-sama amalkan NH Colla-Plus 3. Diam tak diam dah habis dah sekotak. Nampaknya nak kena tambah stok. Alang-alang beli yang 12 botol terus la. Iye wak, ada 2 pilihan yang boleh didapati di cawangan watsons seluruh Malaysia iaitu :
Harga:

NH Colla-Plus 3 ( 6 botol x 50ml) : RM48
NH Colla-Plus 3 (12 botol x 50ml) : RM86.80

Cantik Macam Janna Nick Dengan NH Colla Plus 3

Kalau nak mudah, boleh beli di website juga. Bagi yang ada kad VIP watsons jangan lupa guna tau, nanti boleh kumpul point banyak-banyak. Sape yang belum ada, boleh cepat-cepat dapatkan kad korang kat mana-mana cawangan Watsons. Rugi la shopping tapi tak kumpul point kan. Ada banyak kegunaan tuuuu... Untuk maklumat lanjut boleh rujuk di link bawah :

Facebook : CollaPlus
Instagram : @nhcollaplus


Post a Comment

1 Comments