AZLAN (TYPEWRITER) MELANCARKAN MINUMAN TENAGA TURBO 3

AZLAN (TYPEWRITER) MELANCARKAN MINUMAN TENAGA TURBO 3 | Assalamualaikum semua.. Masih ingat tak dengan Azlan vokalis kumpulan Azlan & The Typewriter ?? Dah lama tak nampak kemunculan dia kan tapi pada 9 Januari 2019 yang lalu beliau hadir untuk majlis "Big Three In One Launching Ceremony" yang diadakan di WowKL. Dalam diam rupanya Azlan kini telah bergelar usahawan dan melancarkan produk minuman tenaga Turbo 3 di samping pelancaran muzik video Turbo 3 dan juga pelancaran single terbaru Azlan yang bertajuk Kukuh.

Azlan (Typewriter) Melancarkan Minuman Tenaga Turbo 3
Big Three In One Launching Ceremony

Sebut saja minuman tenaga pasti ramai yang akan fikirkan beberapa produk yang telah berada di pasaran kan. Tapi kini dengan kehadiran minuman tenaga Turbo 3 dapat menambah pilihan untuk kita. Bertindak sebagai minuman tenaga, Turbo 3 dicipta khas untuk menyokong pembentukan tenaga dalaman individu yang memerlukan tenaga dengan segera. Ha, lepas ni aku tau dah nak beli apa sebagai peneman drive balik kampung. Dah tentu la Turbo 3 kan.

Azlan (Typewriter) Melancarkan Minuman Tenaga Turbo 3
minuman tenaga Turbo 3

Menurut Azlan, untuk menghasilkan minuman tenaga Turbo 3 ni kajian dijalankan selama 3 tahun tau. Ha, lama kan. Tapi harusla lama supaya hasilnya berkualiti dan bermutu. Betul tak? Dari segi jenama pula Turbo 3 dipilih dan kenapa 3 adalah sebab ia bermaksud 3 masyarakat terbesar negara kita iaitu melayu, cina dan india. Lambang petir pula bermaksud tenaga. Turbo 3 dikilangkan di Kilang Biotan Nilai dan diedarkan oleh Kilang Maxfinity Ventures (M) Sdn Bhd di Semenyih.

Azlan (Typewriter) Melancarkan Minuman Tenaga Turbo 3
Azlan vokalis kumpulan Azlan & The Typewriter

Bila aku kongsikan di media sosial mengenai Turbo 3 ni ramai yang tanya macam mana rasa dia, nak beli kat mana dan berapa harga satu tin turbo 3 tu. Kandungan Turbo 3 diperkaya dengan Vitamin B3, B5, B6, Glucose, perisa Tutty Fruity dan perisa epal jadi korang mesti dah boleh agak rasa dia macam mana kan. Mesti la manis dan air ni ada gas tau. Jangan risau, minuman tenaga Turbo 3 ni telah mendapat sijil MeSTI dan juga sijil Halal. Bagi yang tanya kat mana nak beli Turbo 3, ia akan dipasarkan di kedai-kedai runcit, mini mart dan juga market Hyper. Jangkaan akan datang ia juga akan diekport ke luar negara. Harga 1 tin Turbo3 adalah RM3.50 (325ml).

Azlan (Typewriter) Melancarkan Minuman Tenaga Turbo 3
Sedap rasa Turbo 3 ni

Dari segi penghasilan muzik video Turbo 3 pula, ia dilancarkan serentak dengan minuman tenaga tersebut. Muzik video ni mengisahkan tentang usahawan muda yang sentiasa dibelenggu tekanan dan buntu mencari idea baru. Mungkin ada kaitan kisahnya dengan Azlan kot.. Tapi apa pun muzik video yang bertenaga ditambah pula dengan penampilan khas King Lhota (warganegara Senegal) yang pandai berbahasa melayu.

Azlan (Typewriter) Melancarkan Minuman Tenaga Turbo 3
Azlan (Typewriter) dan King Lhota mempersembahkan muzik video Turbo 3

Dalam majlis yang sama Azlan (Typewriter) juga turut melancarkan single terbaru yang diberi tajuk Kukuh. Menariknya lagu Kukuh ni adalah ciptaan Azlan sendiri tau manakala lirik pula ditulis oleh Mars. Lagu ini mengisahkan mengenai kehidupan masyarakat yang dilanda perasaan cinta dan sayang kepada pasangan masing-masing. Susunan muzik dibuat oleh Manusia Putih, lagu ini dijangka akan dapat menambat hati pelbagai lapisan msyarakat.

Azlan (Typewriter) Melancarkan Minuman Tenaga Turbo 3
Single terbaru Azlan (Typewriter) bertajuk Kukuh

Senang kan. Satu majlis tapi buat 3 pelancaran terus. Tahniah buat Azlan (Typewriter) dan Turbo 3. Semoga terus sukses dan berjaya hingga ke pasaran global. Sape yang nak tau lebih lanjut pasal Turbo 3 ni boleh layari :

Website :

Facebook :

Instagam :




Post a Comment

0 Comments