Tampil Yakin Dengan Kesegaran Safi Anti-Bacterial Shower Cooling

Tampil Yakin Dengan Kesegaran Safi Anti-Bacterial Shower Cooling | Assalamualaikum semua.. Sabun di bilik mandiiii... Sabunnnn 🎵🎶🎵.. Amboiii, ceria pepagi ni kan. Mana taknya sis baru lepas mandi dengan gel mandian yang cukup menyegarkan iaitu Safi Anti-Bacterial Shower Cooling. Serius sis cakap pertama kali sis nampak Safi Anti-Bacterial Shower ni sis terus jatuh cinta dengan keharumannya. Ha, tu baru bau je belum cuba pakai lagi. Bila dah guna gel mandian ni terus rasa segar dan yakin bila nak keluar jalan-jalan.

Tampil Yakin Dengan Kesegaran Safi Anti-Bacterial Shower Cooling

Macam biasa la sis ni kalau jumpa barang baik mesti nak share dengan korang semua kan. Ye la, sharing is caring kan. Ok, berbalik pada Safi Anti-Bacterial Shower Cooling ni, ia merupakan produk mandian yang lain dari yang lain. Dah la bau dia wangi lepas tu bila pakai rasa sejuk je. Kandungan bahannya iaitu buah-buahan semulajadi menjadikan ia sesuai untuk kulit, melindungi, menyegarkan dan seterusnya memanjakan kulit agar lebih bersih dan segar. Bila bersih dan segar, automatik tahap keyakinan kita pun akan meningkat kan. Ye la, kalau berlengas mesti kita sendiri pun rasa resah dan rasa macam nak menyorok bawah kerusi je kan. Betul tak?

Tampil Yakin Dengan Kesegaran Safi Anti-Bacterial Shower Cooling

Lagipun sape tak kenal dengan jenama Safi ni. Zaman sis kecik-kecik dulu pun dah ada dah produk Safi ni. Tapi bila semakin banyak saingan baru muncul maka Safi sebagai jenama Halal No.1 Malaysia telah menghasilkan inovasi terbaru dalam penyelidikan dan pembangunan produk penjagaan kulit muka oleh SERI | SAFI Excellence in Research and Innovation | Centre, makmal produk kosmetik Halal terbesar di dunia, yang berpusat di Malaysia. Ha, sebab tu la munculnya produk yang awesome iaitu Safi Anti-Bacterial Shower Cooling ni.. 

Tampil Yakin Dengan Kesegaran Safi Anti-Bacterial Shower Cooling

Oh ya, Safi Anti-Bacterial Shower Cooling ni sangat sesuai untuk kegunaan seisi keluarga dan memberikan pelindungan antibac harian dan membasmi kuman dari kulit dengan berkesan sehingga 99.99%. Dihasilkan dengan formulasi bahan “mesra kulit” Safi Anti-Bacterial Shower Cooling adalah rangkaian gel mandian antibakteria bebas sabun, bebas alkohol, bebas paraben dan mempunyai kadar pH yang seimbang. Sis tau ada sesetengah orang ada alergik dengan sabun yang ada paraben kan, so boleh la guna Safi Anti-Bacterial Shower Cooling lepas ni.

Safi Anti-Bacterial Shower Cooling ni ada dua variasi gel mandian iaitu :

Tampil Yakin Dengan Kesegaran Safi Anti-Bacterial Shower Cooling

Safi Anti-Bacterial Shower Cooling Frosty Watermelon
- Mengandungi Anti-oksidan semulajadi, Kadar pH seimbang, Bebas Alkohol, Bebas Paraben, Bebas Sabun.
- Rangkaian gel mandian Safi Anti-Bacterial Shower Cooling Frosty Watermelon hebat dengan kombinasi nota haruman floral dengan kesegaran rasa tembikai menjanjikan sesi mandian penuh nikmat.
✔ Memberikan perlindungan antibac harian untuk seisi keluarga
✔ Membasmi sehingga 99.9% kuman* (Berdasarkan hasil ujian in-vitro)
✔ Diperkaya dengan manfaat ekstrak Tembikai & Lemon berfungsi sebagai anti-oksidan semulajadi yang melindungi kulit dari radikal bebas
✔ Diperkaya dengan manfaat ekstrak Lemon & madu yang bukan sahaja kaya dengan manfaat anti-bakteria, ia juga menyegarkan, melembapkan dan melembutkan kulit

Tampil Yakin Dengan Kesegaran Safi Anti-Bacterial Shower Cooling

Safi Anti-Bacterial Shower Cooling Frosty Pineapple
- Mengandungi Anti-oksidan semulajadi, Kadar pH seimbang, Bebas Alkohol, Bebas Paraben, Bebas Sabun,
- Rangkaian gel mandian Safi Anti-Bacterial Shower Cooling Frosty Pineapple memberikan ledakan kombinasi sensasi haruman dan kemanisan sitrus buah Nenas yang menyejukkan, menyegarkan dan semestinya menjanjikan sesi mandian yang menceriakan hari anda setelah seharian sibuk dengan komitmen kerjaya dan hari yang mencabar.
✔ Memberikan perlindungan antibac harian untuk seisi keluarga
✔ Membasmi sehingga 99.9% (*berdasarkan hasil ujian in-vitro)
✔ Diperkaya dengan ekstrak Nenas, Raspberry & Kelapa yang terkenal dengan manfaat anti-oksidan semulajadi  yang melindungi kulit daripada radikal bebas
✔ Diperkaya dengan kombinasi 3x ganda manfaat anti-penuaan bahan semulajadi yang dapat mengekalkan keremajaan kulit

Tampil Yakin Dengan Kesegaran Safi Anti-Bacterial Shower Cooling

Ha, nampak tak betapa bagusnya Safi Anti-Bacterial Shower Cooling. Disebabkan pening nak pilih mana satu, sis rembat la dua-dua sekali. Tamak?? haha, tu bukan tamak tapi sis teruja dengan Safi Anti-Bacterial Shower Cooling ni. Ye la, kalau dah dapat meningkatkan keyakinan dan memberi kesegaran sepanjang hari sapa yang tak mau kan. Tambah pulak cuaca kat negara kita ni kalau time panas tu panas terik. mau berlecak tau. Tapi dengan Safi Anti-Bacterial Shower Cooling ni memang cool je dan menyegarkan weii

Tampil Yakin Dengan Kesegaran Safi Anti-Bacterial Shower Cooling

So, kalau korang nak juga sentiasa tampil yakin dengan kesegaran Safi Anti-Bacterial Shower Cooling meh la dapatkan segera di pasaran. Kalau nak beli online pun boleh kat Lazada. Harga Safi Anti-Bacterial Shower Cooling boleh rujuk kat bawah ni. Meh la kita sama-sama mewangi dan jangan lupa kongsikan kisah kulit sihat bersama Safi dengan memuat naik foto atau video di profil media sosial berserta tanda pagar #SafiAntiBacShowerCooling dan #SafiSkinStory.

Tampil Yakin Dengan Kesegaran Safi Anti-Bacterial Shower Cooling

Harga Safi Anti-Bacterial Shower Cooling :
Pek botol 1kg = RM18.50
Pek eko isian semula 850g = RM12.50

Website : www.safi.com.my




Post a Comment

20 Comments

  1. mesti wangiiii je kannn! kita pulak pelik sikit, alergik dengan sabun anti bacterial...kena pakai yang acidic bawah pH7...hahahahah

    ReplyDelete
  2. Harga tak mahal la untuk sepek refill. Sesuai untuk seisi keluarga. Lebih2 lagi yang mementingkan penjagaan kesihatan. Ada anak kecil lagi la kan. Nak protect family bermula daripada parents yang bijak

    ReplyDelete
  3. Terima kasih review sebegini memudahkan orang ramai membuat pilihan yang mana kesukaan mereka

    ReplyDelete
  4. wow. bila awak pergi pantai ambik gambar ni. Cantik sangat2 gambar2 semua. btw terliur la tengok botol safi tu.

    ReplyDelete
  5. Woww safi dah ada sabun baru lah. Tengok pun rasa sedap, apatah lagi kalau gunakan, rasa nak ngap2 badan sendiri kot..hahaha. Nak cuba lah nanti

    ReplyDelete
  6. Ni kalau dapat dekat budak budak especilly anak Fadzi tu, boleh habis satu botol. Mesti bau die sedap kan. Bau buah

    ReplyDelete
  7. Wah nak try la cecair andian Safi ni. Sis wonder how ye bau nenas, macam rare je. Kalau sis selalu beli pek isian je. Murah sikit. Hehe. Awak dengan topi nampak macam bertani tau!

    ReplyDelete
  8. Harga dia sangat menawan.
    Dah kenapa ada gambar ice cream kat depan tu? Nie yang buat Rawlins teringin nak try sendiri produk nie - mesti best macam ice cream kan.

    ReplyDelete
  9. Nampak besar la dia punya botol and cute gila dengan gambar ice-cream. Colour pun ala-ala bubblegum. Beli satu ni letak dalam bilik air, confirm ramai yang suka main picit-picit. Nampak sekali picit banyak keluar. Puas hati mandi macam ni

    ReplyDelete
  10. Nak cuba lah Safi Shower cooling ni nampak best pakai bila mandi. banyak betul produk keluaran safi ni. Harga pun berpatutan & memang mampu milik.

    ReplyDelete
  11. Alaa, pandai eh Safi ni. Produce shower gel yang colour menarik-menarik je. Siap comel letak gambar ice cream, buat orang rasa nak beli hahah geram betul. Shower gel ni best sebab lambat habis, buih pun banyak.

    ReplyDelete
  12. I like to use everything smell nice! Most importantly it has pretty Packaging and affordable too?

    ReplyDelete
  13. Sabun mandian safi yang baru ni menggoda la. Sebab gambar kat botol tu. Gambar buah buahan. Mesti bau dia best kan. Nanti nak beli la. Mandian kat rumah pun dah nak habis.

    ReplyDelete
  14. kita dah cuba dah perisa frosty watermelon tu. ya Allah memang ebst sangat2. rasa buah-buahan rasa macam nak makan je. best guna sabun safi nie. packaging dia pon comel siap ada aiskrim2.

    ReplyDelete
  15. Best pakai Safi shower no wangi pun wangi

    ReplyDelete
  16. Wah now Safi has so many new products. Between the two i would like to their the watermelon variant.

    ReplyDelete
  17. Nama frosty watermelon and pineapple tu macam boleh bayangkan bau segar buah-buahan. Hmmm. Mesti wangi sgt!

    ReplyDelete
  18. Kenapa gmbat ice cream..btw pernah bau..wango sagttt

    ReplyDelete
  19. Dua-dua nampak unik sangat! Rasa nak cuba lah pula. Mesti wangi sebab bau buah-buahan kan. :D

    ReplyDelete
  20. Comelnya Dikbee. Akak tak tengok produk, akak tengok Dikbee. Hehehe. Seronok mandi lepas ni eh. Wangi sepanjang masa.

    ReplyDelete