Nikmati Percutian Yang Lebih Menarik Dengan Membeli Pakej Resorts World Genting Fair Secara Online

Nikmati Percutian Yang Lebih Menarik Dengan Membeli Pakej Resorts World Genting Fair Secara Online | Memandangkan cuti sekolah tidak lama lagi dan sempena Matta Fair, inilah masa yang terbaik untuk anda merancang percutian anda. Percutian anda akan lebih bermakna jika anda memilih untuk ke Resort World Genting.

Dari 1 hingga 14 September, jika anda menempah secara online, First World Hotel akan memberi promosi bilik pada hanya RM55 nett bagi Standard Room  untuk satu malam penginapan atau XYZ Deluxe Room (bilik baru)  untuk hanya RM80. Jika Steamboat kegemaran anda, tinggal dan makan di Resort Seafood untuk hanya RM159 nett untuk dua orang. Terdapat juga XYZ Triple Room dengan sarapan berharga hanya RM165 nett untuk tiga orang!




Tawaran seterusnya di Resorts World Kijal pula. Harga pakej penginapan untuk satu malam dan bufet sarapan pagi untuk dua orang hanya RM249 nett dan jika anda seorang peminat golf boleh memilih Deluxe room berharga RM266 nett untuk satu malam beserta bufet sarapan dan satu pusingan golf di yang indah 18 lubang padang golf bersebelahan dengan laut!



Bagi di sebelah Utara pula, ia juga adalah masa yang baik untuk melawat Langkawi dengan tawaran hebat di Resorts World Langkawi. Untuk Deluxe Garden View Room, pakej ini hanya RM200 untuk satu malam penginapan dan jika anda bernasib baik, anda akan mendapat menaiktaraf bilik secara percuma ke Deluxe Seaview juga! Kalau bilik menghadap seaview menjadi pilihan anda boleh memilih untuk dua malam beserta sarapan pagi di Superior Seaview Room dengan hanya RM565 nett atau memilih untuk Premier Seaview Room untuk hanya RM644 nett.



Sementara itu, bagi konsert dan pertunjukan, ada banyak diskaun apabila anda menempah secara online. Nikmati diskaun 20% untuk Superstars of Magic atau diskaun 15% untuk Tsai Chin Live In Genting 2015 Concert. Lain-lain konsert yang akan datang termasuk Power Woman Encore, Tiger Huang, Alex To My Virtual Planet Tour Part II Live In Genting, Magical Date With Shunza - A Christmas Concert and 2016 New Year Countdown with 3 Divas semua boleh diperolehi pada harga diskaun 25% dari harga biasa.

Untuk maklumat lanjut, sila hubungi 03-2718 1118 atau layari www.rwgenting.com untuk maklumat lanjut.



Post a Comment

0 Comments