PERCUTIAN INDAH BERSAMA MALINDO AIR

PERCUTIAN INDAH BERSAMA MALINDO AIR | Assalamualaikum semua... Cakk.. tengah buat apa tu?? Kerja ke?? Ha, tau tak yang bulan September nanti ada cuti panjang? Korang dah ade plan ke nak berholiday atau ade yang tengah pening nak mencari flight mane yang murah, selesa and enjoy bile kat atas flight tu.. biasala kan kekadang tu dah dapat tiket flight termurah tapi bile dah naik tak best pulak…makan, tempat duduk semua tak selesa. Huhh !! .. 

Percutian Indah Bersama Malindo Air
Travel kali ni aku pilih Malindo Air

Tapi korang jangan risau sebab aku nak share sikit review pasal satu flight ni.. Class gittewh uolls.. Pernah dengar tak pasal Malindo Air? Malindo Air ni salah satu budget airlines yang korang boleh try. Malindo Air ni provide banyak facilities yang best kepada pelanggan just to make sure korang selesa bile fly dengan Malindo Air.. Nak tahu betul ke tak, kene naik dulu baru tahu .. hehe

Percutian Indah Bersama Malindo Air
Flight dah standby

Apa yang best sangat tentang Malindo Air ni ?? Malindo Air adalah company based kat Malaysia dan namanya hasil gabungan dua Negara iaitu Malaysia dan Indonesia. Ianya merupakan sebuah syarikat penerbangan yang terletak di Petaling Jaya. Malindo Air ni provide 2 in 1 service yang mana kita boleh pilih sama ada Premium full service atau Low –Cost Carrier.. Ikut keselesaan la kan.. Malindo Air ni jugak joint operation antara National Aerospace, Defense Industries (NADI) dan Lion Air Indonesia. Ape yang best lagi if naik Malindo Air konsepnya lebih kepada konsep batik .. pramugari pun pakai kebaya batik gittewh … so sweet uolls .. 

Percutian Indah Bersama Malindo Air
Cantik la corak batik tu

Untuk pengetahuan, kita boleh naik Malindo Air ni dari KLIA atau Subang Airport.. Malindo Air ni juga offer banyak flight international contoh macam Asia country India, Bangladesh, Indonesia, Singapura and Thailand.. Penerbangan yang sangat best and comfort .. if ada antara korang yang plan nak pergi Asia country kire yang dekat-dekat je bolehlah naik Malindo Air .. Kapal terbang nampak baru, kemas dan bersih.. pendek kata memang selesa la .. Yang best tu flight ni offer leather seat serta ruang kaki yang sangat selesa.. sape2 yang tinggi tu or kaki panjang memang pasti la akan book Malindo Air sebab ade extra legroom untuk Economy atau Business Class seat .. Great !! Lepas tu untuk travel yang jauh sikit ada 11 inch tablet device untuk tengok variety movie and wifi pun ade tau..USB point pun ade kalau nak charge telephone .. Meals pun terbaik jugak .. Ade nasi lemak rendang ayam, bryani ayam.. spaghetti pun ade, pilih je mane yang berkenan..Memang tersangatlah lazat .. 

Percutian Indah Bersama Malindo Air
Perghh, luas tu ruang kaki. Siap ada ruang lagi antara lutut dan kerusi depan

Nak bagitahu Malindo Air ni banyak promotion, privilege pun ade .. Promotion yang best di mana kita boleh dapat satu free ticket but depends on time and season.. Best kan ! Buat masa ni Malindo air ade promotion untuk Mid Year Mega Sale dan Balik Kampung Buka Puasa . Untuk sesiape nak pergi honeymoon ke Bali bolehlah book Malindo Air for 3D2N stay Flight + Hotel.. Harga from RM453 je tau.. sesiape yang ade privilege card boleh dapat promotion and enjoy privilege .. tunjuk je boarding pass dengan card privilege pastu dah boleh enjoy dengan service yang diorg offer .. 

Untuk sesiape yang nak book online bolehlah book ticket flight dekat Malindo Air website .. Website die sangat friendly user dan senang nak book .. if korang book dengan Traveloka , korang boleh book flight ticket Malindo Airline secara online yang sangat mudah, tak kisah la korang kat mana pun janji ada internet di hujung jari .. pastikan korang book awal ye untuk elak tiket habis .. kalau tak rase menyesal jugak sebab tak dapat book ticket Malindo Air yang murah dengan Traveloka.. 

Percutian Indah Bersama Malindo Air
Leather seat yang sangat selesa.. Terbaik laa

Aku pasti korang akan teruja kalau fly with Malindo Air yang provide guests service yang best serta pemandangan yang cantik dan bersih either business or economy class .. Aku bagi 5 star untuk Malindo Air .. Don’t forget ya book Malindo Air with traveloka, booking yang sangat mudah dengan Traveloka .. Have fun and safe journey uolls..




Post a Comment

0 Comments