VIETJET TAWAR 1 JUTA TIKET PENERBANGAN SERENDAH RM0

VIETJET TAWAR 1 JUTA TIKET PENERBANGAN SERENDAH RM0 | Assalamualaikum semua.. Baca tajuk je dah rasa teruja kan. Mana taknya, syarikat penerbangan Vietjet menawarkan sebanyak 1 juta tiket penerbangan serendah RM0 tau. Ha, bagi mereka yang dah lama teringin nak pergi ke Vietnam tu, ini la masanya untuk rebut peluang bagi dapatkan tiket ni sempena promosi kempen ‘Fly for Love - Show your summer version’.



Info Mengenai Syarikat Penerbangan Vietjet


Vietjet adalah syarikat penerbangan pertama di Vietnam untuk beroperasi sebagai syarikat penerbangan baru yang menawarkan penjimatan kos yang fleksibel tambang tiket dan pelbagai perkhidmatan untuk memenuhi permintaan pelanggan. Ia bukan sahaja menyediakan pengangkutan perkhidmatan tetapi juga menggunakan teknologi e-dagang terkini untuk menawarkan pelbagai produk dan perkhidmatan untuk pengguna. Vietjet adalah ahli sepenuhnya dari Persatuan Pengangkutan Udara Antarabangsa (IATA) dengan sijil Audit Keselamatan Operasi IATA (IOSA). Vietjet dinamakan "Best Ultra Low Cost Air 2018 - 2019" dan dianugerahkan kedudukan tertinggi untuk keselamatan dengan 7 bintang 2018 dan 2019 oleh laman web keselamatan dan produk penilaian dunia, AirlineRatings.com. The syarikat penerbangan juga telah disenaraikan sebagai salah satu daripada 50 syarikat penerbangan terbaik dunia untuk pembiayaan yang sihat dan operasi oleh Journal Airfinance pada 2018.

Pada masa ini, Vietjet beroperasi sekitar 400 penerbangan setiap hari, membawa lebih daripada 80 juta penumpang ke tarikh, dengan 116 laluan meliputi destinasi di seluruh Vietnam dan destinasi antarabangsa seperti Jepun, Hong Kong, Singapura, Korea Selatan, Taiwan, tanah besar China, Thailand, Myanmar, Malaysia, Indonesia dan Kemboja.



Promosi 1,000,000,000 super-saving tickets from as low as RM0


Untuk pengetahuan korang Promosi "1,000,000,000 super-saving tickets from as low as RM0 (*)" ini bermula dari 19 Jun 2019 hingga 21 Jun 2019. Ha, ni nak bagi tips sikit, korang kena grab tiket ni masa Golden Hours iaitu pada pukul 1pm hingga 3pm (waktu Malaysia). Untuk tempoh perjalanan pula adalah di antara 20 Ogos 2019 hingga 31 Disember 2019 (**).

(*) Tidak termasuk cukai, fi
(**) Tidak termasuk cuti umum

Ha, teruja tak?? Tapi ada lagi yang akan buat korang semua lebih teruja kerana tiket ini bukan sahaja untuk perjalanan domestik di Vietnam malah turut menawarkan perjalanan antarabangsa dari Vietnam ke Kuala Lumpur (Malaysia), Bali (Indonesia), Seoul, Busan, Daegu (South Korea), Kaohsiung, Taipei, Taichung, Tainan (Taiwan), Hong Kong; Singapore, Bangkok, Phuket, Chiang Mai (Thailand), Yangon (Myanmar), Siem Reap (Cambodia) termasuk semua penerbangan dari Thailand. Wow, best kannn...

Bila tengok list kat atas tak ada ke Jepun kan. Tapi takpe, bagi mereka yang ingin melancong dari Vietnam ke Jepun akan mendapat tawaran khusus sebagai promosi dan boleh direbut sepanjang masa semasa dalam tempoh promosi. Ini adalah peluang yang sempurna untuk korang merebut tiket promosi untuk perjalanan percutian di Vietnam dan seterusnya terbang bersama syarikat penerbangan Vietjet bagi memperluaskan rangkaiannya di seluruh Asia.

Semua tiket promosi boleh didapati menerusi saluran jualan dalam talian syarikat penerbangan ini iaitu :
Website : www.vietjetair.com
Aplikasi telefon pintar : https://m.vietjetair.com
Facebook : https://www.facebook.com/VietjetMalaysia (cuma klik butang “Booking”).


Kempen musim panas yang dianjurkan oleh Vietjet adalah untuk memberi peluang kepada mereka suka melancong mahupun bagi mereka yang tidak pernah melancong tetapi ingin merasai peluang untuk keluar dari zon selesa dan melihat dunia luar. Ha, seronok kan, lupakan segala masalah dan dapat merasai keriangan musim panas dengan suasana yang berbeza.

Bukan tu sahaja, bagi mereka yang berani untuk tampil berbeza ada sesuatu yang menarik untuk korang. Ya, para penumpang yang memperagakan pakaian watak cosplay kesukaan mereka semasa menaiki penerbangan Vietjet pada 1 Jun 2019 hingga 31 Julai 2019 akan menerima hadiah istimewa.

Sejak memulakan operasi penerbangan pertamanya pada 2011, Vietjet telah menjadi syarikat penerbangan perintis, memenangi hati jutaan pelancong dengan promosi-promosi menariknya, hiburan di dalam penerbangan, terutama semasa musim perayaan. Dengan perkhidmatan berkualiti tinggi, kepelbagaian kelas tiket, Vietjet menawarkan para penumpang pengalaman penerbangan di dalam pesawat baharu yang mempunyai kerusi yang selesa dan disajikan dengan pelbagai makanan panas enak oleh kru kabin yang mesra dan berdedikasi, serta banyak lagi perkhidmatan tambah nilai yang menarik.

Unttuk maklumat lanjut boleh rujuk di :



Post a Comment

1 Comments

  1. Truly, this article is really one of the very best in the history of articles. I am a antique ’Article’ collector and I sometimes read some new articles if I find them interesting. And I found this one pretty fascinating and it should go into my collection. Very good work!
    machine learning course malaysia

    ReplyDelete