Texas Chicken Malaysia Tawarkan Promosi Malaysia Day Deal

Texas Chicken Malaysia Tawarkan Promosi Malaysia Day Deal | Assalamualaikum semua.. Fuh, nampaknya bulan Ogos dan bulan September ni masing-masing semangat berkobar-kobar kan. Maklum la, kita baru sahaja menyambut Hari Merdeka ke-62. Masih belum terlambat nak ucapkan Selamat Hari Kemerdekaan kepada semua pembaca blog ni. Ni esok kita bakal menyambut Hari Malaysia pula. So apa aktiviti yang korang lakukan sempena Hari Malaysia ni? Ye la, cuti kan. Lama pula tu 3 hari. Ok, kalau korang tak tahu nak buat apa, apa kata jom ramai-ramai ke Texas Chicken yang berhampiran. Nak tahu sebab apa?? Ha, meh sis kongsikan dengan korang semua ye.

Texas Chicken Malaysia Tawarkan Promosi Malaysia Day Deal

Sebagai penggemar Texas Chicken, sis memang selalu makan kat sini kerana sis sukakan keenakan ayam goreng spicy bersama honey-butter biscuit yang sedap dan lain dari lain tu. Bukan nak puji tapi itu la hakikatnya. Lagipun seronok kalau makan kat Texas Chicken ni sebab air boleh refill secara percuma. Tu juga la salah satu sebab kenapa sis suka pergi ke Texas Chicken ni. Kebiasaannya kalau sis datang sini, ini lah yang sis akan order iaitu :

Texas Chicken Malaysia Tawarkan Promosi Malaysia Day Deal

2 Ketul Ayam Goreng Spicy - Suka ayam goreng spicy sebab rasanya yang pedas tapi tak terlalu pedas dan rasa rempahnya yang meresap hingga ke tulang. Biasa kalau dapat bahagian dada mesti tak habis tapi kalau ayam goreng Texas Chicken ni sis boleh makan sampai licin. hehe 

1 pc Honey-Butter Biscuit - Ha, yang ni special. Memang hanya ada di Texas Chicken sahaja. Seriusly sis suka sangat Honey-Butter Biscuit ni sebab rasanya yang rangup dan yang penting masa makan tu masih panas lagi.

Soft Drink - Ha, macam yang sis cakap tadi. Sis suka makan kat Texas Chicken sebab air boleh refill. Ada lebih dari 7 jenis air yang boleh direfill. Tu yang syiok tu..


TEXAS CHICKEN MALAYSIA DAY DEAL


Ok, berbalik kepada Hari Malaysia ni, kenapa sis ajak korang semua datang dan makan di Texas Chicken pada hari esok?? Ha, ini kerana esok iaitu 16 September 2019, seluruh cawangan Texas Chicken mengadakan promosi Malaysia Day Deal sempena menyambut Hari Malaysia. Ya, tempoh hari juga Texas Chicken telah mengadakan Merdeka Deal tetapi disebabkan Texas Chicken telah mencapai 1 Juta pengikut di Facebook maka sebagai tanda terima kasih dan penghargaan kepada
semua penggemar maka Texas Chicken kembali dengan Malaysia Day Deal pula.

Texas Chicken Malaysia Tawarkan Promosi Malaysia Day Deal

Bagi setiap pembelian 2 pieces of ayam goreng (original/spicy) dan 1 cawan Soft Drink (Regular) hanya bernilai RM6.90 sahaja tau (Harga biasa RM14.90). Manakala kalau nak tambah side dish pula hanya bernilai RM1.60 sahaja setiap satu. Boleh pilih sama ada nak 1 pc Honey-Butter Biscuit atau 1 Mashed Potatoes (Regular) atau 1 Coleslaw (Regular) atau 1 Flavoured Rice. Berbaloi kann..


TEXAS CHICKEN MALAYSIA DAY DEAL
2-pc Ayam Goreng (ori/spicy) + 1 Soft Drink (refill percuma)
RM6.90 (NP RM14.90)

Texas Chicken Malaysia Tawarkan Promosi Malaysia Day Deal

Add On Side Dish RM1.60 for each choice
☑ 1 pc Honey-Butter Biscuit or
☑ 1 Mashed Potatoes (R) or
☑ 1 Coleslaw (R) or
☑ 1 Flavoured Rice

Texas Chicken Malaysia Tawarkan Promosi Malaysia Day Deal

Ohmaiii, jimat kan. Serius sis cakap memang murah harga tu. Nak kena pergi ni. Ye la, bukan selalu dapat promosi murah macam ni kan. Tambah pula di restoran ayam kegemaran sis. Ni kalau dapat ajak kengkawan atau family datang makan ramai-ramai mesti best. Dah la cuti kan. Boleh la gantung kuali dan bawa mereka semua datang makan di Texas Chicken Malaysia. So korang, jom la kita sama-sama memeriahkan Hari Malaysia ni di cawangan Texas Chicken yang berhampiran. 

Texas Chicken Malaysia Tawarkan Promosi Malaysia Day Deal

Di kesempatan ini sis nak ucapkan Selamat Menyambut Hari Malaysia kepada seluruh pembaca blog ni. Semoga kita sama-sama bangkit dan bersemangat bagi membangunkan negara yang tercinta. Oh ya, sebarang pertanyaan atau maklumat lanjut mengenai promosi Malaysia Day Deal di Texas Chicken boleh rujuk di link di bawah ni ye. :

Facebook :

Instagram :

Website :




Post a Comment

0 Comments