Jom Tambah Pendapatan Berniaga Secara Online Bersama MeCan Trade

Jom Tambah Pendapatan Dengan Kedai Atas Talian Bersama MeCan Trade | Assalamualaikum semua.. Tatkala wabak Pandemic Covid-19 melanda, semua orang panik kan. Ye la, tiba-tiba je semuanya berubah sekelip mata. Sekolah ditutup, office ditutup malah premis perniagaan pun tutup. Semua kena duduk di rumah dan hanya boleh keluar untuk urusan tertentu yang dibenarkan sahaja. Jadi masa ni banyak urusan dilaksanakan secara online termasuk la membeli barang keperluan. Ye, sape yang ada perniagaan secara online memang masa ni laku giler. 

Jom Tambah Pendapatan Berniaga Secara Online Bersama MeCan Trade

Sis pun terjebak juga. Nak beli apa-apa pun semua beli secara online. Dah la mudah, tak payah nak keluar rumah. Malah bila tempoh PKP berakhir dan diganti dengan tempoh PKPP ni pun sis masih selesa membeli secara online. Ye la, kita tak pasti kan kat luar sana tu masih selamat ataupun tidak. Dek kerana selalu sangat membeli secara online ni buat sis terfikir, kan best kalau sis sendiri pun ada kedai online sendiri. Boleh juga kan tambah pendapatan. Tapi boleh ke? Dah la sis ni takde modal. Hurmm, takpe la. Tak salah kan nak berangan...

Jom Tambah Pendapatan Berniaga Secara Online Bersama MeCan Trade

Eh, rupanya angan-angan sis tak sia-sia tau. Macam tak percaya je yang sis sekarang dah ada kedai online sendiri. Dah la mudah, tak perlukan modal pulak tu. Ye, betul wak. Sis kini bergelar usahawan secara online melalui program yang dilaksanakan oleh MeCan Trade. Sape yang belum tahu mengenai MeCan Trade ni takpe, itu lah tujuan sis buat entri ni supaya dapat share dengan korang. Boleh la kita sama-sama jana pendapatan bersama MeCan Trade kan. Tapi sebelum tu korang kena baca la dulu entri ni sampai habis.


Apa itu MeCan Trade

MeCan Trade merupakan platform e-dagang sehenti yang memberi peluang kepada mereka yang ingin mencari peluang untuk menambah pendapatan. Dengan menjadi sebagai duta besar, kita boleh membuat e-kedai kita sendiri hanya beberapa langkah mudah dan memilih pelbagai jenis produk terus dari pemilik produk, tanpa perlu risau modal untuk memulakan perniagaan atau risau mengenai penyimpanan inventori. Menarik kan..

Jom Tambah Pendapatan Berniaga Secara Online Bersama MeCan Trade

Masih tak faham? Ok macam ni, MeCan Trade menawarkan program MeCan Trade Ambassador di mana program ini akan memanfaatkan kekuatan hubungan manusia secara maya dengan menggunakan pengaruh besar media sosial yang ada sekarang ni. Sis pasti semua ada media sosial masing-masing kan tak kisah la Facebook, Instagram, Blog, Wechat ataupun Whatsapp. Semua boleh. Setelah platform kita lengkap, hanya perlu kongsikan dimedia sosial masing-masing sahaja untuk menjual. Senang kan..

Semua boleh berniaga di MeCan Trade kerana :
● Semua orang boleh menjadi usahawan sekarang dan berniaga pada bila-bila masa, di mana sahaja.
● Boleh memulakan perniagaan sendiri, menjana pendapatan tambahan atau berkongsi/menggunakan produk yang berkualiti dari hari ke hari.
● Ia adalah permulaan modal sifar, risiko sifar dan peluang untuk memperoleh pendapatan pasif
● Pemasangan e-kedai segera
● MeCan Trade menyediakan sistem platform yang sentiasa menghasilkan peluang penjualan untuk sesiapa sahaja.

Bagaimana MeCan Trade berfungsi :
● Penyelesaian kepada one stop e-commerce yang menghubungkan penjual dan pembeli di seluruh dunia.
● Peniaga dapat dengan mengubah platform penjualan dalam talian mereka sendiri dan menjadi pemilik perniagaan segera dengan pelbagai produk / barang dagangan yang ditawarkan tanpa perlu menyimpan stok dan juga tanpa memerlukan pelaburan modal yang besar.
● MeCan Trade menawarkan kedai dalam talian sehenti yang mengurus keseluruhan proses pembelian dari A hingga Z - dari prosedur pendaftaran, pembelian, pembayaran hingga penghantaran ke depan pintu pelanggan.
● Yang perlu kita lakukan hanyalah, buka e-kedai siap sedia di MeCan Trade dan kongsi produk pilihan ke sosial media masing-masing.
● Tidak terhad kepada pasaran tempatan sahaja malah boleh berniaga ke pasaran antarabangsa.

Jom Tambah Pendapatan Berniaga Secara Online Bersama MeCan Trade

Ha, nampak tak macam mana MeCan Trade ni dapat membantu memanfaatkan alam maya ni sebagai salah satu cabang untuk kita menjana pendapatan. Semua ni adalah hasil idea dari Mr Andy Goh selaku pengasas kepada MeCan Trade. Kalau korang nak tau, Mr Andy Goh ni seorang usahawan berjaya tau. Dia dulu pengasas Oldtown dan sekarang merupakan pemilik rangkaian restoran Nam Heong. Beliau sangat percaya dengan adanya kemudahan teknologi sekarang memang satu peluang besar bila dapat membangunkan perniagaan secara online ni. Tambahan pula rata-rata orang sekarang ni ada media sosial masing-masing. Rugi la kan kalau kita ada beribu-ribu follower tapi kita tak manfaatkannya. Tambah pula mereka yang famous-famous tu. Lagi senang kalau ada kedai online sendiri macam ni. 


Produk Yang Dijual Di MeCan Trade

Ok, sis dah bercerita pasal pengenalan pada MeCan Trade ni so jom kita tengok rupa platform dan juga produk yang dijual di MeCan Trade ni. Bila dah register sebagai MeCan Trade Ambassador, kita akan dapat masuk ke dalam dashboard kita sendiri untuk memudahkan kita setup barangan yang dijual dan juga mengubahsuai rupa kedai online kita sendiri.

Jom Tambah Pendapatan Berniaga Secara Online Bersama MeCan Trade

Ada pelbagai barang dalam senarai dan kita hanya perlu klik sahaja barang yang kita berkenan untuk masuk ke dalam kedai online kita. Antara barang yang paling laris adalah :

Penyegar Udara Vanzo
Penyegar udara Vanzo terdiri daripada ekstrak berasaskan tumbuhan dan bebas dari bahan kimia berbahaya kerana ia tidak mengandungi alkohol, formaldehid, benzena, dan toluena. Vanzo menjalin kerjasama dengan Ogawa & Taiyo Corporation, kedua-dua syarikat terkenal yang bekerja dalam sistem wangian komersial, dengan sejarah kolektif lebih dari 125 tahun. Kedua-dua syarikat ini terkenal di Jepun dan bahkan di Asia kerana fokus sepenuhnya dan tanpa kompromi terhadap kualiti dan keselamatan produk.

Jom Tambah Pendapatan Berniaga Secara Online Bersama MeCan Trade

Hasil kerjasama mereka dapat menyediakan penyegar udara yang baik untuk kenderaan dan disahkan selamat digunakan. Semua produk mereka telah lulus Laporan Ujian Standard Antarabangsa MSDS, lulus ujian SGS, dan menerima Sijil Analisis. Sis pun dah cuba Vanzo ni, serius wangi tau dan yang bestnya boleh tahan sehingga 60 hari.

Jom Tambah Pendapatan Berniaga Secara Online Bersama MeCan Trade

Ada 2 pilihan saiz yang boleh dipilih untuk produk Vanzo ni iaitu :

Untuk Dashboard Kereta :

Pear Inggeris dan Freesia 1818
- Haruman inovatif pir segar wangi wangi dengan freesia putih yang sejuk dan aroma yang lembut namun khas.

LX Secret Musk 1616
- Aroma: Aroma unik yang membawa imej angin laut dan bidang bunga yang mekar.

LX Velvet Musk 1717
- Aroma: Aroma kasturi baldu semula jadi yang merangkumi not bunga dan kayu.

Untuk Penghawa Dingin Kereta :

Miniatur Pear Inggeris dan Freesia 658
- Aroma: Haruman inovatif dari pir segar yang harum lembut dengan freesia putih yang sejuk dan aroma yang lembut namun khas.

Miniatur LX Secret Musk 656
- Aroma: Aroma unik yang membawa imej angin laut dan bidang bunga yang mekar.

Miniatur LX Velvet Musk 657
- Aroma: Aroma kasturi baldu semula jadi yang merangkumi not bunga dan kayu.

Info lanjut rujuk : https://vanzoasia.com/


Jobbie Peanut Butter

Produk Jobbie Peanut Butter ni sis dah try tau. No wonder la laris sebab rasa dia memang sedap. Dihasilkan dengan 100% bahan mentega kacang asli menjadikan rasa dia memang betul-betul enak. Macam yang Chunky tu, jangan kata makan dengan roti, colek ratah gitu je pun sedap sebab ada ketulan kacang kat dalamnya. Ada 4 pilihan Jobbie Peanut Butter ni iaitu :

Jom Tambah Pendapatan Berniaga Secara Online Bersama MeCan Trade

✔ Classic Chunky 
✔ Classic Creamy
✔ Chunky Pure
✔ Creamy Pure 

Jom Tambah Pendapatan Berniaga Secara Online Bersama MeCan Trade


Ha, nampak tak betapa bagus dan berkualitinya produk yang boleh dijual di MeCan Trade ni. Dari segi kebolehpasaran pula jangan risau, MeCan Trade ni walaupun HQ di Kuala Lumpur tapi pasarannya telah tembus ke China, Thailand dan Indonesia. Dengar cerita tak lama lagi akan berkembang merangkumi beberapa negara Asia Tenggara yang lain seperti Singapura, Filipina, Vietnam, Kemboja, Laos & Myanmar.

Jom Tambah Pendapatan Berniaga Secara Online Bersama MeCan Trade

Jadi sebelum terlambat, meh la kita sama-sama jadikan MeCan Trade ni sebagai salah satu peluang untuk masa depan yang cerah. Korang boleh register di https://mecan.trade/mainsite secara Percuma. Sis sendiri dah mendaftar dan menjadi MeCan Trade Ambassador sekaligus membuka kedai online sis sendiri. Yes, sis boleh jana pendapatan tanpa perlu modal, risiko dan sangat mudah untuk dikendalikan. Sesiapa yang berminat untuk shopping di kedai online sis boleh la klik link di bawah. Doakan sis berjaya ye.

Jom Tambah Pendapatan Berniaga Secara Online Bersama MeCan Trade

Link kedai online sis : https://dikbee.mecan.trade/

Post a Comment

0 Comments