Tampil Cantik, Berseri-Seri Dan Awet Muda Dengan LUMI22 Supreme Essence

Tampil Cantik Dan Berkeyakinan Dengan LUMI22 Supreme Essence | Assalamualaikum semua... Bila umur dah meningkat ni memang sangat-sangat concern bab kecantikan. Mana taknya, time ni la garis-garis halus dan juga bintik-bintik hitam mula keluar. Ghisau laaa kalau-kalau wajah nampak tua dari usia sebenar. Kadang tu sampai ada yang tegur. Aishhh, malu beb... Situasi macam ni bukan sahaja malu malah level of confident kita pun akan down. Tu yang ramai sanggup habis beribu-ribu ringgit semata-mata untuk kekal cantik. 


Tapi kan kenapa perlu berbelanja banyak sedangkan ada option yang lebih baik. Ahaa, memperkenalkan LUMI22 Supreme Essence yang dapat membantu mereka yang ingin tampil cantik, berseri-seri serta sentiasa kelihatan awet muda. Sis berasa bertuah bila dapat melihat lebih jelas mengenai produk ini semasa majlis 'Media Launch Event Bersama LUMI22' tempoh hari.


Apa Itu LUMI22 Supreme Essence?

Bagi yang belum mengenalinya, LUMI22 Supreme Essence adalah makanan tambahan dalam bentuk serbuk untuk anti-aging dan mengandungi 100% bahan semulajadi dari France, Switzerland dan Jepun. Pengambilan LUMI22 Supreme Essence perlu secara secara konsisten dan berfungsi sebagai :

Cell Detoxification (sel detoksifikasi)
 Cell Restoration (sel pemulihan)
 Cell Defense (sel perlindungan)
 Cell Rejuvenation (sel peremajaan)



Kandungan Bahan LUMI22 Supreme Essence

Setiap makanan tambahan kita perlu tahu apa isi kandungan bahannya kan. Bagi LUMI22 Supreme Essence, kandungan bahan adalah premium dan clinically proven tau. Lumi 22 Supreme Essence kaya dengan anti oksidan primer (contohnya SOD, Glutathoine) dan anti oksidan sekunder (contohnya vitamin dan mineral). Selain tu, ia juga mengandungi bahan-bahan seperti apple stem cells, kolagen, L-Cysteine, Astaxanthin dan lain-lain untuk melengkapkan 4 fungsi yang dinyatakan di atas bagi mencapai kulit yang diimpikan.



Kelebihan LUMI22 Supreme Essence


Antara kelebihan LUMI22 Supreme Essence adalah dimana ianya boleh membantu merawat beberapa masalah berkaitan kulit seperti : 

 Membantu mencerahkan kulit
 Menghilangkan bintik hitam
 Memperbaiki tona kulit yang tak sekata
 Menganjalkan kulit
 Mengurangkan garis halus pada kulit
 Membantu kesihatan rambut, kuku dan mata
 Membantu masalah eczema


LUMI22 Supreme Essence juga bertindak secara Duo Functions untuk Skin Brightening dan juga Skin Firming. 

LUMI22 Supreme Essence bertindak sebagai : 

Triple Action Skin Firming (Keanjalan Kulit) 
 Pelindung Kolagen - kandungan SOD dan anti oksidan dalam Lumi 22 Supreme Essence mambantu untuk menghalang kolagen dari terus merosot.
 Meningkatkan Penghasilan Kolagen sebanyak 34% dalam masa 8 minggu sahaja. 
 Penambahan Kolagen - keanjalan kulit meningkat sebanyak 19% dalam masa 28 hari  dengan adanya kandungan Hydrolised Marine Collagen dan Elastin Peptide.

Triple Action Skin Brightening (Kecerahan Kulit)
 Skinax²™ - merupakan formula hebat dari France yang mengabungkan anti oksidan semulajadi dari French Melon dan French Champaign Grape Seed yang kaya dengan SOD, Polyphenols, coated Vitamin C dan Zink dimana ianya dapat membantu mencerahkan kulit sehingga 26%.
 Cerepon-F - meningkatkan kecerahan kulit sebanyak 5%.
 L-Cysteine - meningkatkan penghasilan glutathoine.


LUMI22 Supreme Essence menjadikan kulit kita : 

SKIN FIRMING & HYDRATION
TRIPPLE-ACTION SKIN FIRMING & ELASTICITY through its exclusive formula that has been evaluated globally for its dermatological control
1.5X better ABSORPTION RATE from Hydrolysed Marine Collagen & Elastin Peptide
ESSENTIAL INGREDIENT FOR ANTI-AGING: Apple Stem Cells that accelerate body skin cells production
WRINKLES and FINE LINES DIMINISHING through REFINED SKIN HYDRATION: Astaxanthin which is also good for EYES SIGHTS, BRAIN, HEART, etc

SKIN BRIGHTENING
TRIPPLE-ACTION SKIN BRIGHTENING & GLOWING: King of Antioxidants from the combination of Superoxide Dismutase (SOD) + Glutathione
BRIGHTER/FAIRER SKIN TONE: L-Cyctein & Cerepron® are precursors to Glutathione, a substance produced Glutathione naturally by body liver
NATURAL SUNSCREEN PROTECTIONS
FAST RECOVERY from UV DAMAGE
WORLD-CLASS ANTIOXIDANT: SOD, an enzyme that helps in cells or tissues reparation


Cara makan LUMI22 Supreme Essence

Cara nak makan LUMI22 Supreme Essence ni mudah je. Disebabkan ia dalam bentuk serbuk, so boleh la bancuh dengan air. Tapi kalau nak makan terus pun lebih bagus. Caranya buka sachet dan letakkan serbuk di bawah lidah, kemam hingga cair dalam mulut. Amalkan 1 atau 2 sachet setiap hari untuk mendapatkan hasil kulit yang cantik.



Testimoni LUMI22 Supreme Essence

Bila dah tau mengenai LUMI22 Supreme Essence, sis terus rasa teruja untuk mencuba. Tambahan pula bila tengok dan berjumpa sendiri dengan pengguna LUMI22 Supreme Essence yang telah berjaya menampakkan perubahan pada kulit mereka. Ha, ni la antara testimoni pengguna LUMI22 Supreme Essence.


Untuk sachet pertama ni sis dapat rasa yang LUMI22 Supreme Essence ni sedap. Rasa masam-masam macam anggur gitu tapi di hujungnya ada juga rasa kelat-kelat. But overall sedap la. So, takyah risau time makan tu. Ok, nanti sis kongsikan pula testimoni sis sendiri selepas 2 minggu makan LUMI22 Supreme Essence ni sedap.


So, kalau korang nak tampil cantik, berseri-seri dan awet muda selalu dapatkan la LUMI22 Supreme Essence. Korang boleh berkunjung ke Farmasi Health Lane cawangan The Gardens Mall dan KLCC, Klinik Ozhean cawangan Bangsar atau Bukit Jalil, Prinzz Medical Clinic St Mary Residents KL dan Nexus Clinic KL. Korang juga boleh dapatkan Lumi 22 Supreme Essence secara online di laman web www.belltree.com.my.



Post a Comment

0 Comments