Majlis HUAWEI XMAGE Awards Bagi Meraikan Pemenang Peraduan Fotografi Zoom Into Malaysia

Majlis HUAWEI XMAGE Awards Bagi Meraikan Pemenang Peraduan Fotografi Zoom Into Malaysia | Assalamualaikum semua.. Baru-baru ni sis hadir ke satu majlis yang dianjurkan oleh HUAWEI Malaysia bertempat di The Raw Studio oleh Metal Bees, Petaling Jaya. Selalunya kalau jemputan dari HUAWEI ni mesti untuk launching produk terbaru mereka tapi kali ni lain sikit. Sis dijemput untuk menghadiri Majlis HUAWEI XMAGE Awards bagi Meraikan Pemenang Peraduan Fotografi Zoom Into Malaysia.


Wahhh, bestnya bila tengok sendiri wajah-wajah ceria finalist pemenang (sebab masa ni mereka tak tahu lagi dapat hadiah apa). Malah salah seorang finalist tu adalah kenalan sis juga tau. Untuk majlis ni, HUAWEI Malaysia meraikan kegemilangan bakat-bakat luar biasa di sebalik lensa dan mengiktiraf pemenang-pemenang dengan hadiah-hadiah yang dinantikan seperti HUAWEI P60 Pro, HUAWEI WATCH FIT dan HUAWEI FreeBuds 5. Bestkan hadiah dia.  






Peraduan Fotografi Zoom Into Malaysia, yang berlangsung dari Mei hingga Jun, berjaya menarik seramai 4,100 peserta dari seluruh Malaysia. Sambutan yang menggalakkan terhadap peraduan ini mempamerkan komitmen HUAWEI untuk memupuk kreativiti dalam komuniti fotografi di Malaysia. HUAWEI Malaysia menyediakan platform yang menarik bagi para profesional dan penggemar fotografi dan videografi mobil untuk mempamerkan kemahiran fotografi dan videografi mereka yang unik. Para peserta dijemput untuk merakam keindahan Malaysia yang mengagumkan menggunakan telefon pintar Huawei, membolehkan mereka mengekspresikan kreativiti dan perspektif mereka dalam menggambarkan pemandangan alam yang unik dan detik budaya yang meriah.


“Kami kagum dengan tahap kreativiti dan kepintaran yang ditunjukkan oleh semua peserta. Peraduan Fotografi Zoom Into Malaysia bukan sahaja merakamkan visual yang menakjubkan tetapi juga menyatukan para jurugambar dari pelbagai latar belakang, masing-masing menyumbangkan penceritaan unik mereka melalui lensa telefon pintar Huawei.”
~ Encik Victor Xu, Pengarah Negara Huawei Malaysia Consumer Business Group (CBG) ~ 

Dilancarkan pada 2022, jenama XMAGE memberi tumpuan kepada sistem optikal, struktur mekanikal, teknologi imbasan dan pemprosesan imej dalam bidang fotografi. Keempat-empat asas XMAGE kini membentuk prinsip teknologi kamera telefon pintar baharu Huawei yang tersedia dalam Siri HUAWEI Mate50 Kamera Apertur Ultra dan HUAWEI P60 Pro Telefoto Ultra Lightning Kamera, menghasilkan imej yang mengagumkan siang dan malam dengan keupayaan menangkap cahaya penuh yang tidak pernah dilakukan sebelum ini.


Dengan sokongan teknologi XMAGE, Huawei terus memperkasakan jurugambar dengan alatan termaju untuk merakam keindahan landskap dan detik budaya Malaysia. Dalam pandangan ke hadapan, Huawei tetap berkomitmen untuk memupuk kreativiti dan memajukan fotografi melalui teknologi inovatif. Masa depan menjanjikan harapan besar bagi komuniti fotografi, kerana Huawei terus menolak sempadan teknologi pengimejan dan memberi inspirasi kepada juru gambar untuk menjelajahi alaf baru.


Untuk maklumat lanjut tentang kempen Huawei yang akan datang, sila lawati Laman Web Rasmi HUAWEI, laman Facebook Rasmi HUAWEI atau Instagram



Post a Comment

0 Comments