Eco-Plus Concept Store Kini Dibuka Di IOI City Mall, Putrajaya

Eco-Plus Concept Store Kini Dibuka Di IOI City Mall, Putrajaya | Assalamualaikum semua.. Siapa sini selalu shopping di Eco-Shop?? Ha, meh nak sep sikit sebab kita geng. Yeahhh, semua pasti tahu mengenai kedai Eco-Shop yang terkenal dengan barangan berharga RM2.40. Tapi kali ni sis nak kongsikan mengenai pembukaan Eco-Plus Concept Store di IOI City Mall, Putrajaya. Apa dia Eco-Plus Concept Store tu?? ha, sila baca sampai habis ye.



Pengenalan Mengenai Eco-Shop


Sebelum sis menerangkan mengenai Eco-Plus Concept Store, izinkan sis untuk berkongsi sedikit info mengenai Eco-Shop. Selama lebih dua dekad, Eco-Shop telah berdiri sebagai bukti pandangan jauh Dato' Sri Lee Kar Whatt. Usaha luar biasa ini, yang berakar umbi di Jementah, Johor, telah membentuk semula landskap kemudahan membeli-belah dengan ketara, menjadi bukti kesan berterusan kos sara hidup yang tinggi. Apa yang benar-benar membezakan Eco-Shop ialah komitmennya yang teguh terhadap kemampuan mampu milik – dengan harga permulaan yang sederhana RM2.40 dan kini dengan jumlah 267 kedai di Malaysia (sehingga Januari 2024), syurga runcit ini menawarkan produk unggul, membolehkan setiap rakyat Malaysia isi rumah untuk mengambil bahagian dalam kepuasan berkualiti tanpa beban kos yang berlebihan.



Visi Eco-Shop


Visi Eco-Shop adalah untuk menjadi peruncit isi rumah ultra-mampu terkemuka di Malaysia, memacu perubahan positif dalam komuniti kita. Ini selaras dengan misi syarikat untuk menjadikan kehidupan berkualiti mampu milik untuk semua. Etos ini bukan sahaja telah menyumbang kepada reputasi syarikat yang dihormati tetapi juga telah menemui ungkapan yang fasih dalam slogan yang menarik, "Jadikan Kehidupan Lebih Mudah!" — penjelmaan ringkas dari dedikasi tidak berbelah bahagi Eco-Shop untuk menyediakan produk berkualiti yang boleh diakses untuk setiap rumah.



Kedai Konsep Eco-Plus (Eco-Plus Concept Store)


Keterujaan membeli-belah di Eco-Shop pasti bertambah apabila peruncit isi rumah mampu milik terkemuka di Malaysia ni mengumumkan pembukaan besar-besaran Kedai Konsep Eco-Plus (Eco-Plus Concept Store) yang tercanggih di IOI City Mall, Putrajaya. Ruang runcit yang inovatif ini bersedia untuk merevolusikan pengalaman membeli-belah dengan menawarkan rangkaian produk isi rumah yang luas sehingga hampir 10,000 pilihan tau. Ada macam-macam barangan termasuk makanan, keperluan isi rumah, alatan asas, alat tulis dan juga produk haiwan.


Kedai Konsep Eco-Plus ini adalah bukti kepada komitmen Eco-Shop untuk memenuhi pelbagai keperluan pengguna. Kedai yang disusun dengan teliti ini direka bentuk sebagai destinasi beli-belah yang unik dan mengutamakan pelanggan. Apa perbezaan antara Eco-Shop dan Eco-Plus? Di Eco-Plus ada memperkenalkan beberapa item baharu dengan spektrum produk yang luas dan semuanya berharga di bawah RM20.


Jessica Ng, Ketua Pegawai Eksekutif Eco-Shop Malaysia menyatakan bagaimana kedai konsep ini berdiri sebagai salah satu pencapaian bermakna mereka untuk memberi peluang kepada isi rumah Malaysia untuk menikmati produk unggul tanpa beban kos yang berlebihan – menjadikan kehidupan berkualiti boleh diakses oleh khalayak yang lebih luas terutamanya pada masa ini apabila inflasi semakin meningkat.

“Kedai Konsep Eco-Plus mewakili peristiwa penting dalam perjalanan evolusi Eco-Shop, melambangkan usaha berdedikasi kami bukan sahaja untuk menjadikan kehidupan mampan boleh diakses tetapi benar-benar inklusif. Kedai konsep terbaharu ini adalah tindak balas kepada keperluan pelanggan kami yang semakin berkembang dengan pelbagai pilihan barangan keperluan harian dan produk isi rumah kami, dengan harga yang berpatutan di bawah RM20, dengan 70% daripadanya hanya pada RM 2.40
~ Jessica Ng, Ketua Pegawai Eksekutif Eco-Shop Malaysia ~



Snack & Chill Area


Lebih daripada sekadar destinasi membeli-belah, Eco-Plus Concept Store menampilkan Snack & Chill Area, menyediakan pelanggan terutamanya keluarga ruang yang selesa untuk berehat, menikmati makanan ringan, membeli-belah untuk mainan anak-anak mereka dengan harga di bawah RM20. Reka bentuk kedai mencerminkan komitmen terhadap kemampanan, dengan kemudahan dalam kedai yang dibuat dengan menukar dan mengitar semula sisa plastik kepada bahan kitar semula dengan kerjasama Precious Plastic Malaysia, termasuk rak kedai, meja makan, kaunter juruwang dan banyak lagi.

“Strategi penetapan harga sengaja kami adalah satu kemestian untuk keterjangkauan, prinsip teras yang tertanam dalam fabrik Eco-Shop sejak penubuhannya. Ia melampaui runcit; ia merupakan manifestasi dinamik misi kami untuk memperkasakan setiap individu, tanpa mengira tahap ekonomi, untuk menerima gaya hidup yang mampan. Inisiatif ini mentakrifkan semula landskap peruncitan mesra alam, menetapkan penanda aras untuk pilihan yang boleh diakses dan mesra bajet, mengukuhkan peranan Eco-Shop untuk Menjadikan Kehidupan Lebih Mudah,”
~ Jessica Ng ~



Peraduan BELI, IMBAS & MENANG


Untuk memperingati pembukaan besar-besaran dan sempena sambutan perayaan yang akan datang, Eco-Plus Concept Store melancarkan kempen khas Tahun Baru Cina (CNY). Pelanggan boleh menikmati "Beg Kebahagiaan" percuma dengan membeli 12 barangan terpilih pada harga RM28.80 sahaja. Selain itu, Eco-Shop juga akan menganjurkan peraduan dalam kedai, "BELI, IMBAS & MENANG," menawarkan pelanggan peluang untuk memenangi hadiah, termasuk makan malam perjumpaan bernilai RM1,200 (x10) dan hadiah saguhati hamper produk bernilai RM88. 80 (x10). So, bagi pelanggan yang datang shopping, alang-alang tu meh la join peraduan sekali. Mana tau ada rezeki kan.



Lokasi Kedai Konsep Eco-Plus (Eco-Plus Concept Store)


So, kalau korang ada datang ke IOI City Mall, boleh mengunjungi Kedai Konsep Eco-Plus yang terletak di Lot L2-51, Tingkat 2 (West Wing), IOI City Mall Putrajaya. Untuk lebih banyak kemas kini, sila lawati Halaman Facebook Rasmi Eco-Shop dan Halaman Instagram Eco-Shop.





Post a Comment

1 Comments

  1. Snack & chill area tu menarik betul! Boleh anak2 & suami tunggu sambil mak mak shopping 😁

    ReplyDelete