Sambutan Big Prosperity Celebration Di Pavilion Bukit Jalil

Sambutan Big Prosperity Celebration Di Pavilion Bukit Jalil | Assalamualaikum semua.. Kemeriahan sambutan Tahun Baru Cina kian terasa. Jadi sempena meraikan kemeriahan ini, Pavilion Bukit Jalil telah melancarkan sambutan Tahun Naga yang megah dengan 'Big Prosperity Celebration' sehingga 25 Februari 2024! Wow, memang happening guysss. Ok, nah sis kongsikan apa yang menarik sepanjang 'Big Prosperity Celebration' ini berlangsung.



Kehadiran 9 Ekor Naga


Para pengunjung dapat menghayati semangat yang melimpah ruah dan kemakmuran ketika Pavilion Bukit Jalil mempamerkan hiasan perayaan yang menampilkan 9 ekor naga. Ha, time ni la nak bergambar dengan 9 ekor naga yang memberikan kemakmuran, nasib baik dan berkat yang melimpah. Pasti ia menjadi pengalaman mengasyikkan dan ganjaran menarik untuk memperingati perayaan tersebut.



Mesin Big Prosperity Luck dan Big Prosperity Spin Machine


Pembeli-belah juga boleh mencuba nasib mereka di Mesin Big Prosperity Luck dan Big Prosperity Spin Machine, dan menerokai pelbagai gerai yang disediakan di CNY Marketplace di Gelanggang Tengah Aras 2, meningkatkan pengalaman ikatan keluarga di tengah-tengah hiasan Tahun Baru Cina yang mempesonakan.



CNY Marketplace


Selain itu, kunjungi pelbagai gerai di CNY Marketplace dan pameran perayaan di PIAZZA, seperti Watsons x Ping Min CNY Artisan Market (19 - 21 Januari 2024) dan Selangor New Village 2.0 - Balik Kampung CNY Fest 2024 (1 - 4 Februari 2024), yang mempamerkan makanan tempatan, seni, kraf dan budaya tradisional Cina.



Persembahan Tarian Naga dan Pavilion Wishes Tree


Alami pelbagai bengkel dan persembahan yang menghiburkan, termasuk Tarian Maskot Naga, pameran fesyen, Tarian Singa Akrobatik dan banyak lagi. Selain itu, korang juga boleh Gantungkan harapan  yang paling dihargai untuk lebih banyak berkat tahun ini dan kongsi kegembiraan dengan orang tersayang korang di Pavilion Wishes Tree. 



Belanja Dan Tebus


Mulai sekarang hingga 25 Februari 2024, belanja dan tebus pek Ang Pow, Baucar Beli-belah dan Pyrex Rectangle Bakeware dengan minimum RM100, RM300 atau RM600 yang dibelanjakan dalam satu resit di seluruh pusat membeli-belah. Nikmati lebih banyak ganjaran sebagai Ahli Pavilion Privileges musim perayaan ini dengan pembelian eksklusif dengan Pembelian dengan kerjasama BUKIT JALIL TSUTAYA BOOKS, JYNNS, HOHM dan Absolute Siam sementara stok masih ada, berdasarkan siapa cepat dia dapat. Daftar sebagai ahli baharu dan tebus Beg Bertuah Watsons istimewa bernilai RM88!


Pastikan korang juga melihat beberapa pameran menarik yang diadakan di Pavilion Bukit Jalil semasa musim perayaan ini. Singgah dan lawati REX Home Expo (19 - 21 Januari 2024) dan iFood Expo: CNY Carnival 2024 (26 – 28 Januari 2024) di Pavilion Bukit Jalil Exhibition Centre, The Fullmetal Alchemist Exhibition (24 Januari - 24 Mac 2024) di Level 2, Zon Jingga dan B★VERSE, Jelajah Dunia Pameran Imersif Nyanyian Bintang (1 Disember 2023 - 10 Mac 2024) di Tahap 3, Zon Jingga sementara korang masih boleh!


Untuk maklumat lanjut mengenai pelbagai aktiviti 'Sambutan Kemakmuran Besar' PBJ, layari www.pavilion-bukitjalil.com, semak kemas kini masa nyata melalui Facebook, Instagram, atau hubungi Khidmat Pelanggan di 03 8092 8833.




Post a Comment

0 Comments