Iftar di JW Marriot Kuala Lumpur

13.8.12



Majlis berbuka puasa bersama rakan2 ofis istimewa sikit la.. 
Kitorg berbuka di JW Marriot kat Bukit Bintang. Jauh kan..hihi... 
Walaupun jalan sgt jem tp sebab nak makan kat hotel punya pasal, sanggup ku redah..chewah.. Last2 bila sampai jer org lain sume dah makan.. Kat bawah ni ada beberapa gambar buffet ramadhan kat JW Marriot..






Mesti heran kan tengok kosong ajer cam xde org.. Mmg la, time ni dah pukul 10pm, org sume dah balik...kalu tak, jgn harap la nak posing depan makanan.. ada yang mandi kuah pulak...hihi

ni ler opismate sy Diana & Azean yg gojes2 belaka...

ni pulak Pn Shida & hubby.. 

Yg ni Mr K...wink..wink..


ni time makan.. tak sempat nak snap gambar sgt..sume sibuk makan...

desert...

lastly my fabret...aiskrim...yum yum..

 
ha...ni pulak bukan superimpose tau...
kebetulan jumpa Lisa & yusry...trus snap gambar...
Lisa sgt comel & yusry hensem...

You Might Also Like

0 ♥ Surat Cinta ♥

Hubungi Penulis

Name

Email *

Message *

PRchecker.info
free web site traffic and promotion

Subscribe