Zon Jiwang Bee...Layannn

Hola semua..
Hari hujan, mata mengantuk..
Best jugak layan lagu2 jiwang ni..
Jumpa plak video klip yang  menusuk kalbu
Ost Adam & Hawa pulak tu..
memang layan la..
Khas untuk peminat Adam & Hawa,
Yang tak minat pun boleh layan jugak
Credit to mabelialong utk video klip yang sgt ohsem ni..







18 Comments

  1. ramai betul skrg org layan citer ni hehe din tk pnah g tgk :)

    ReplyDelete
  2. cite adam & hawa? oh, xtgk lgi..tp suka dgn nadiya tu..comel :)

    ReplyDelete
  3. Time hujan2 ni layan jiwang best jugak bee..! >_<

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. @Mimie Najib tgk la... suka tgk cara am ngorat ain..hihi

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. @MarliaMarble haah..nak wat keja dah malas..so, layan lagu je la

    ReplyDelete
  8. puteri layan citer ni on9 je..seminggu sekali layan 4 episod berturut turut..hehe

    ReplyDelete
  9. @puteri kasih sama la kita.. kumpul 4 episod, post kat cni utk tgk.. lagi puas hati. kat tv sekejap sgt...

    ReplyDelete
  10. mood jiwang waktu2 sejuk mcm skrg memang awesome laa... ^^

    ReplyDelete
  11. @Ayie Abas mmg pun... nak tgk tv pun x leh hujan2 ni, so layan lagu je la...

    ReplyDelete
  12. KAK BUI X PERNAH MISS DRAMA NI..HUBBY PUN LAYAN SEKALI..BESTTTT

    ReplyDelete
  13. baru tgk episod 4 - tercicir train

    ReplyDelete
  14. @Delimasari tak pe... leh tgk online.. sy pun lg suka tgk online.

    ReplyDelete