Silence Day Of Wednesday # 1

12/26/2012

Hola Semua




p/s : Silence Day of Wednesday - Di jenamakan semula oleh : www.silenceblogz.com

You Might Also Like

14 Comments

  1. hehhee...Mcm itu lah kenyataan nya..antara budak lelaki & pompuan mmg beza... hihi;)

    ReplyDelete
  2. hehehe... realiti hidup..
    stuju sgt ni..

    ReplyDelete
  3. haha...dragonball forever :)

    ReplyDelete
  4. @Miss Zahirah kan...dah tua2 pun layan dragonball

    ReplyDelete
  5. haha, memang betul pon. hehee

    ReplyDelete
  6. @Misz Fazie setia pada yang satu...dragonball....huhu

    ReplyDelete
  7. hehe ada gak budak pompuan yg layan anime walaupun dah kawen dan ada anak....(kawan sy seorg daripadanya)

    ReplyDelete
  8. yes !!! lelaki setia pada yg satu ekekek... pompuan kan nafsu dia banyak... sbb tu nak mcm2 kot ekekek...

    thanks BEE sbb follow trending Silence day of wednesday

    ReplyDelete
  9. laki, dari kecik sampai lah ada anak kecik pun sama je, nanti dia sama naik dgn anak nengok katun =)

    ReplyDelete
  10. @potia casadelarossa mmg la, tp sekurang2nya pompuan boleh balancekan.. :P

    #ok, i will follow trending Silence day of wednesday

    ReplyDelete
  11. @baby comel kan..tapi ok la layan anak tgk katun. boleh la mama nyer buat kerja...

    ReplyDelete

Hubungi Saya

Name

Email *

Message *

Like My Facebook Page

Follow My Social Media

Subscribe