Menarik ! Gula-Gula Kapas Berbentuk Bunga

21.6.13

Hola semua,

Korang pernah makan gula-gula kapas tak??
Kalau tak pernah makan, mesti pernah tengok kan
banyak dijual di pasaraya dan pasar malam

Kebiasaannya, gula-gula kapas berbentuk kon
Tapi di China, gula-gula kapas boleh dibuat pelbagai bentuk
Salah satu bentuk adalah bunga


Menarik ! Gula-Gula Kapas Berbentuk Bunga

gula-gula kapas berbentuk bunga


Jom tengok macam mana orang China menghasilkan gula-gula kapas berbentuk bunga



p/s : menarik kan.... hehe






You Might Also Like

13 ♥ Surat Cinta ♥

  1. Ya Allah..terkagum tengok hasilnya. saya cuma pernah tgk depan2, orng buat yang biasa tu je masa kat cameron hghlnd..

    ReplyDelete
  2. cantik harus la tak dimakan... terus awet buat frame hahahah >..<

    ReplyDelete
  3. besaunya.. xlarat nak mkn ni.. manis gila babun.. hehe

    ReplyDelete
  4. beli simpan dalam poket leh? ahahhaa

    ReplyDelete
  5. wahhhhh comel,,, simpan tak sanggup nk mkn,,, hebatkan

    ReplyDelete
  6. macam takut pulak nak makan..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. jgn la ko takut boni... klu ko takut takpe nanti aku teman ekekeke

      Delete
  7. yg kon kecik pun tak larat nak habiskan . nikan pula yg bentuk bunga besar cenggitu

    ReplyDelete
  8. kagum tgk... nak try buat gak tp ada ke mesin tu jual?

    ReplyDelete
  9. sy dtg dari contest , jom join!... http://yuyukstandalone.blogspot.com/2013/06/contest-mereka-tagline-jelitawanis.html

    ReplyDelete
  10. Kreatif dan pertama kali nampak gula-gula kapas berbentuk bunga.

    ReplyDelete

Hubungi Penulis

Name

Email *

Message *

PRchecker.info
free web site traffic and promotion

Subscribe