Photoshoot Projek Travel Bersama De Brothers Studio

Photoshoot Projek Travel Bersama De Brothers Studio |  Beberapa tulang belakang kepada Team Projek Travel telah berjaya berkumpul untuk sesi Photoshoot Projek Travel Bersama De Brothers Studio. Memang havoc giler. Bukan senang nak berkumpul cenggini. Maklum ler, masing-masing sibuk dengan kerja hakiki termasuk aku. Namun demi memenuhi undangan (cewah.. macam retis plak kan) kami berjaya jugak menghadirkan diri.

Photoshoot Projek Travel Bersama De Brothers Studio

Projek Travel


Oppss... mungkin ada yang belum kenal sape Projek Travel ni kan. Meh nak kasi intro indigo sket pasal depa ni. *sila baca dengan muka surius sket...hahaha*

Projek Travel [klik] - Kami BUKAN sebuah agensi / agen perlancongan yg membawa orang untuk melancong tapi Projek Travel adalah komuniti di mana semua pembaca adalah teman kepada kami yang mempunyai hobi yang sama iaitu Travel. Projek Travel juga adalah sebuah medan perkongsian rasa dan pengalaman dalam sebuah kisah pelancongan.

Pembaca boleh menjadi Sahabat PT dan bersama-sama dengan Projek Travel untuk berkongsi sebarang cerita dan pengalaman sepanjang aktiviti Travel dengan menggunakan hashtag ‪#‎projektravel‬ dimana saja lokasi percutian korang untuk dikongsi bersama rakan lain.

Photoshoot Projek Travel Bersama De Brothers Studio

Photoshoot Projek Travel Bersama De Brothers Studio


Ha, kat atas ni antara tulang belakang Projek Travel yang dapat menghadirkan diri. Antaranya ialah Mawardi Yunus, Penaberkala, Fauzi Aryaan, Zulhilmi Tempoyak, Khai Artzfar dan Dikbee (aku lettew..hehe). Depa ni pun ada blog masing-masing. Jemput terjah blog depa no... peace..

De Brothers Studio


De Brothers Studio adalah sebuah syarikat 100% dimiliki oleh anak muda bumiputra yang terdiri daripada adik beradik iaitu Fariq dan Taufiq. Studio mereka terletak di Bandar Baru Bangi.

Sebenarnya Sesi Photoshoot kami ni adalah bersempena dengan promosi pembukaan studio ni. Studio ini memberikan khidmat fotografi dan studio yang dijamin memberikan kepuasan dan keselesaan kepada korang tau. Kami siap buat cam rumah sendiri kat dalam tu...hehe

Selain sewaan studio, khidmat foto, De Brothers Studio juga bersedia menjadi Vendor kepada peniaga-peniaga online diluar sana dengan harga yang SUPER WOW MURAHNYA !!!! 

Ok, kat bawah ni ada promosi istimewa yang De Brothers Studio sediakan untuk Bulan Mei.

------------------------------------------- PROMOSI BULAN MEI!!! ------------------------------------------- sekiranya anda berminat untuk merakamkan detik indah bersama: 👭👬rakan-rakan, 👪👪keluarga atau 💏💑yang teristimewa, datanglah ke DeBrothers Studio yang menjanjikan kelainan dan keselesaan kepada anda! harganya pun SUPER WOW MURAH!! 📷📷📷 ------------------------------------------- sebaran maklumat lanjut dan pertanyaan atau tempahan studio serta pakej-pakej lainnya👰👰👯🙅💁, sila hubungi atau whatsapp: 👉+60 18‑221 7335‬ / 👉+60 17-526 8178 atau email kami: de_brothersstudio@gmail.com ------------------------------------------ "Rakamkan detik indah anda hanya di DeBrothers Studio" ------------------------------------------- #debrothersstudio #debrothers #gilamurah #gilatakmurah #foto #studio #topshopmalaysia #ootd #promo #promosi #model #topmodel #supermodel #malemodel #male #paidreview #topshop #swapreview #villagepeople #indoor #ootdmalaysia #selfie #vsco #propagandafest #bestvendor #topvendor #photogrid @photogridorg
A photo posted by De_BrothersStudio (@de_brothersstudio) on
-------------------------------------------

Sebarang maklumat lanjut dan pertanyaan atau tempahan studio serta pakej-pakej lainnya
sila hubungi atau whatsapp:
👉+60 18‑221 7335‬ /
👉+60 17-526 8178
atau email kami:
de_brothersstudio@gmail.com
Alamat :
No. 14B, Jalan 3/70,
Seksyen 3 Bandar Baru Bangi,
43650 Bandar Baru Bangi,
Selangor
Instagram : @de_brothersstudio

------------------------------------------
"Rakamkan detik indah anda hanya di DeBrothers Studio"
-------------------------------------------

Jadi kepada sesiapa yang nak buat photoshoot, ni la peluang korang untuk dapat pakej yang sangat-sangat berbaloi. Tambahan pula bulan Mei ni Hari Ibu. Boleh bawa satu family ke sana untuk mengabadikan kenangan bersama. Mungkin korang dah biasa selfie, tapi sekali-sekala apa salahnya kita keluarkan sikit budget untuk gambar yang super awesome kan. hehe... Adios..

Photoshoot Projek Travel Bersama De Brothers Studio

Photoshoot Projek Travel Bersama De Brothers Studio


p/s : kalau ada sesiapa yang berkenan nak beli baju Projek Travel ni, boleh order dengan saudara Mawardi Yunus ekk. Selamat Ber 'Travel'...


Post a Comment

2 Comments

  1. wow.. jadi sekuntum bunga kat tgh2.. hehehe... selalu usha gambar PT kat ig. seronok tgk korang semua travel :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sekarang dah ada 2 kuntum bunga... tq support kitorg...hehe

      Delete