KITSUI PURARIA BUX-UP DAN KITSUI WHITENIN B.B

KITSUI PURARIA BUX-UP DAN KITSUI WHITENIN B.B | Assalamualaikum semua.. Dalam dunia ni wanita mana yang tak nk kelihatan cantik kan. Baik dari kecantikan luaran mahupun dalaman. Tambah-tambah pulak bila umur dah melebihi 30-an. Masa ni tubuh perlukan pembantu untuk terus menjaga kecantikan dan kesihatan. Jadi penting untuk kita mengambil produk makanan tambahan ataupun supplement yang bersesuaian kan.

Kitsui Puraria Bux-Up dan Kitsui Whitenin B.B.
Kitsui Produk Untuk kesihatan dan kecantikan

Pening nak pilih supplement yang sesuai?? Pulak dah.. Tapi betul jugak, sekarang ni ada banyak lambakan produk yang boleh membantu untuk kecantikan dan kesihatan di pasaran. Tapi dalam banyak-banyak tu aku pilih produk dari Kitsui. Nak tau kenapa?? Ha, ni sebab-sebab kenapa aku memilih Kitsui :

Kitsui Puraria Bux-Up dan Kitsui Whitenin B.B.
Kitsui Puraria Bux-Up dan Kitsui Whitenin B.B.

BERKUALITI : Kitsui ni merupakan produk keluaran Gemini Beauty Resources (M) dan pernah memenangi anugerah dalam Super Health Brand Asia Pacific. Diformulasikan dan dikilangkan di Jepun bagi menjaga kualiti yang tinggi.

SELAMAT : Kitsui selamat untuk diminum kerana ia menggunakan 100% bahan semulajadi dan mempunyai kelulusan GMP. Jadi tak perlu risau untuk mengambil produk Kitsui setiap hari.

MUDAH NAK BANCUH : Hanya perlu 1 sachet sehari bersama 150ml air suam. Kacau hingga larut atau kalau nak senang guna shaker. Mudah kan.

MUDAH DIDAPATI : Ada setengah produk nak kena beli dengan agent la, nak kena pre-order la tapi kalau produk Kitsui ni senang je nak beli sebab ada dijual di Watsons atau Guardian. Ha, kalau rasa malas nak keluar, boleh beli kat Shopee, Lazada ataupun 11Street. Klik-klik, esok lusa sampai la..

HARGA MURAH : Ha, part ni yang aku suka pasal kitsui ni. Harga sekotak tu murah je oiii. cuma RM38.80 je sekotak. So, boleh la borong dan simpan stok kat rumah.

Kitsui Puraria Bux-Up dan Kitsui Whitenin B.B.
tadaa.. ni la produk Kitsui yang aku nak kongsi dengan pembaca kesayangan

Sebenarnya di bawah Kitsui ada beberapa jenis supplement yang boleh kita pilih tapi untuk kali ni aku nak kongsikan 2 jenis iaitu Kitsui Whitenin B.B dan juga Kitsui Puraria Bux-Up. Kedua-dua produk ni aku dah cuba selama 1 minggu. Banyak khasiat yang diperolehi apabila menggunakan kedua-dua produk ni. Meh aku kongsikan info mengenai Kitsui Whitenin B.B dan juga Kitsui Puraria Bux-Up.


KITSUI™ WHITENIN B.B


Ha.. mesti ada yang charutss aku sebab dah putih tapi still nak consume Kitsui Whitenin B.B. ni kan. Ha, tu la korang silap. Whitenin B.B. ni ada banyak lagi kelebihan lain selain dari menjadikan kulit lebih cerah tau. Macam aku ni, dari jauh nampak je putih. Cuba mai dekat tengok. Bersepah jeragat dengan white head kat muka ni. Tu yang geram jekkk.. Jadi sebab tu la aku pilih Whitenin B.B.

Kitsui Puraria Bux-Up dan Kitsui Whitenin B.B.
Kitsui Whitenin B.B.

KELEBIHAN KITSUI WHITENIN B.B
😍 Mencerah dan memutihkan seluruh wajah
😍 Menghalang pembentukan blackhead dan whitehead
😍 Mengawal minyak berlebihan di wajah
😍 Menghalang penghasilan melanin kulit
😍 Menjadikan kulit lebih putih pink & gebu
😍 Menutup liang pori di wajah
😍 Membantu mencerahkan warna kulit dengan sekata dalam masa 1-2 minggu

Tudia banyak kan. Memang bagus Kitsui Whitenin B.B ni sebab kandungan bahan yang digunakan semunya kaya dengan Vitamin C yang sangat bagus untuk kulit. Antara kandungan bahan yang digunakan adalah serbuk jus oren, serbuk biji anggur, serbuk beri, serbuk acerola, fruktos, maltodekstrin, gum akasia dan banyak lagi.

Cara pengambilan Kitsui Whitenin B.B : 1 sachet setiap hari selepas sarapan atau sebelum tidur

Harga : RM38.80 sekotak


KITSUI™ PURARIA BUX-UP


Bagi produk Kitsui Puraria Bux-Up ni pulak, ha confirm-confirm la korang dah tau kan untuk apa. Bila usia dah meningkat ni rasa macam dah kurang umpphh plak. Nak kata sebab menyusukan anak, takde anak lagi. Ke sebab lemak dah berlebihan.. haha (ayat coverline). Jadi sebab tu la aku cuba consume Kitsui Puraria bux-up ni untuk menaikkan kembali rasa confident dan kelihatan menawan kembali.. gichuuu..

Kitsui Puraria Bux-Up dan Kitsui Whitenin B.B.
Kitsui Puraria Bux-Up

KELEBIHAN KITSUI PURARIA BUX-UP
😍 Menganjalkan payudara yang kendur
😍 Membentuk payudara agar lebih bulat dan montok
😍 Melancarkan peredaran darah di bahagian payudara
😍 Membantu seimbangkan saiz payudara
😍 Membentuk semula lekuk tubuh terutama pada pinggul dan payudara

Bagi kaum wanita yang selalu rasa kecewa dengan payudara korang, apa kata guna la produk Kitsui Puraria Bux-Up ni. Mana tau masalah korang akan settle. Suami pun mesti akan lebih sayang.. hehe. Jangan risau, produk ni selamat untuk diamalkan kerana ia diperbuat dari bahan yang semulajadi seperti Fruktos, serbuk peach, honey dew, pueraria lobata, pueraria mirifica dan banyak lagi.

Cara pengambilan Kitsui Whitenin B.B : 1 sachet setiap hari sebelum tidur. Untuk maintain minum 1 sachet 2 hari sekali je.

Harga : RM38.80 sekotak


REVIEW KITSUI™ PURARIA BUX-UP DAN KITSUI™ WHITENIN B.B


Kitsui Puraria Bux-Up dan Kitsui Whitenin B.B.
Produk kitsui ni.rasa oren gitu.. sedap

Bila dah consume harus la aku bagi testimoni kan. Setelah seminggu aku consume Kitsui Whitenin B.B dan juga Kitsui Puraria Bux-Up dah mula nampak perubahan. Antara yang ketara adalah white head kat muka aku dah berkurangan. yeayy.. happy rasanya. Nak tepek bedak pun senang. Kalau untuk puraria bux-up pulak, dah ada perubahan kecil tapi mungkin kena tunggu sikit masa lagi sebab baru seminggu kan. Takpe takpe, sabar tu indah kan. Yang penting kena maintain minum setiap hari dan jangan lupa banyakkan minum air masak. Sebelum tu, korang boleh tengok video yang aku share pasal Kitsui Whitenin B.B dan juga Kitsui Puraria Bux-Up kat bawah ni. Dalam video ni siap ada cara nak bancuh Kitsui.. selamat menonton.. adios..


Untuk pembelian : https://cutt.ly/KitsuiHQ
Website : kitsui.com.my
Instagram : @kitsuimalaysia
Facebook : Kitsui My



Post a Comment

2 Comments

  1. Boleh minum Korean white dgn puraria bux up sekali Gus??

    ReplyDelete
  2. mcmana nk minum 2 jenis produk kitsui yg berbeza setiap malam sblm tido

    ReplyDelete